Hankook Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ikke mye negativt og si om denne tralla. Leppa var grom, mulig jeg må herme litt etter deg. Få hjula lenger ut er vel det eneste jeg må si. Likte vel forøvrig også de hvite felgene bedre, men mulig det ser bedre ut irl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 De har hvertfall kant og lavt innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Nå kjører jeg ikke 5 serie heller men skal prøve meg med noen spacere... hvor mange mm bør jeg gå for? 20mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Jeg har på min: Framme: 8*17" med et30 205/40 dekk. Spacere på 13mm. Bak: 9*17" et25 215/40 dekk. Ingen spacere Dette går akuratt uten valsing, med min senk. Har dog dekk strekk. Kan ordne bilde til deg om du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Har sett bildene dine Mulig jeg må ha 20m spacere foran ja... og evt 10 mm bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Noen som har noen forslag til felger? vil ha 17 eller 18 toms, og skal være noe litt for segselv... Gjerne lavt innpress også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Oz Mito, Rotiform, Hamann, BBS RT, Spørs jo hvor mye penger du vil legge i felger også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 kommer litt an på hva du har tenkt deg. Om du helst vil kjøre din egen stil. Selv er jeg veldig fan av Oz Futura og Keskin KT1. Kan ha en sammenheng med at jeg i barndommen pleide å smuglese det tyske bladet auto power, hvor alle med litt respekt for seg selv hadde Futura felger http://www.felgen-man.de/english/forsal ... s5120.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Tja, merka bbs ch-r falt litt i smak fra den siden der Har vurdert silverblade fra gs, men de selges ikke lenger ser det ut til :/ikke vet jeg om jeg liker dem lenger heller penger skal ikke bety så mye, så lenge de faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Rota gtr var det du skulle hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Kjøp borbetene mine? Jeg er lei av å ha de liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Da er oz mito noe du faller for Ellers synes jeg Rotiform har mye fett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Oz Futura eller Oz mito med Oz turbo kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Syns Volk TE37 er tøffe jeg. Får skikkelig bane-stuk med de. Gjerne i knallfarge som grønn, gul e.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Ramse opp navn kan jeg også klare, men vil gjerne se bilder av hva dere snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå