///Mysild Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 er orginale zkw lykter... nærlyset er helt fantastisk... lyset blir brutt akkurat som på vanlige pærer, så ikke noe problem der i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 mest sannsynlig fått tak i han som lurte meg med klokka nå lang historie kort: først, var det ingen som kunne hjelpe meg på bmwccn, så kunne de ikke gi meg annet en navn i min bank, så, fant jeg tilfeldigvis kontonummeret... og ned til banken, de kunne bare sende meg til postbankens kundekontor på tlf... så, jeg ringte der, og spurte om addressen stemte med fevik som alt tilsa... da sa ho nei, og jeg tenkte bare, FAEN! MEN, så sier ho, prøv ********, selv om jeg ikke har lov til å si dette sa ho så fikk jeg nummeret av 1881 og ringte faren... han virket lettere irritert på gutten, så jeg fikk tlf nummeret til sønnen så nå må jeg prøve å ringe han fikk tak i han nå, men de hadde hatt felles konto på russebuss, så han skulle få tak i han håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 lurte deg med klokka? hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 325 bremsen som jeg kjøpte, viser seg å ikke være en brems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Mobiliser balltre allesammen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 325 bremsen som jeg kjøpte, viser seg å ikke være en brems brems ? som i diff-brems ?Mobiliser balltre allesammen hehe har det rett her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 ja, og ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Just say the word, og jeg tropper opp med hagla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Har balltre klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 hvis dere tar han personelig, så skal jeg dekke dere fra avstand med denne : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 oi sweet kris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 For å avbryte dere litt.. hehe Du sa du har zkw lykter? Dvs -ikke- linselykter? Jeg har også zkw lykter og har hørt at lyset blir helt feil med xenon på originallyktene som ikke er -linse-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 jaha? åssen ser forskjellen ut? jeg har glass, så 2 linser, og så reflektorer, men den ene har et slags "forstørrelsesglass foran... lyset bryter akkurat som ei vanlig pære på nær, så da er det noe sprøyt ute å går!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Mobiliser balltre allesammen hehe Jeg har ingen tro på halvveis-løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 gidd å fet! jeg vil også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå