///Mysild Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Ikke kjøp ACS rennsport! Behøver ikke flere E36'er med det nå! haha Syntes dine virket så "flate" i forhold til den grå over her... Alle E36er i landet her er jo like... er ingen som har noe særlig eget lenger... Mulig jeg da, med lilla felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Ikke kjøp ACS rennsport! Behøver ikke flere E36'er med det nå! haha Syntes dine virket så "flate" i forhold til den grå over her... Alle E36er i landet her er jo like... er ingen som har noe særlig eget lenger... Mulig jeg da, med lilla felger Jeg lar meg fasinere av interessen rundt fargen på felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Jeg lar meg fasinere av interessen rundt fargen på felgene dine Hehe Det er vel bra ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Vurderer også å fjerne øyelokkene nå... hmmm... mye som burde gjøres Fjern de ja.. Ser ikke bra ut. Har aldri gjort det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Ikke kjøp ACS rennsport! Behøver ikke flere E36'er med det nå! haha Finnes det mange E36 med de felgene?? Har ikke sett en eneste her nede med de hvertfall.. E36 Coupe er jo oppbrukt i utgangspunktet så er jo umulig å finne noen felger som ingen andre har hatt eller har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Var ironi men nei, er ikke mange e36'er med de felga her til lands utenom skyssen min , og det liker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 E36 Coupe er jo oppbrukt i utgangspunktet så er jo umulig å finne noen felger som ingen andre har hatt eller har. skulle jeg ha klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 E36 Coupe er jo oppbrukt i utgangspunktet så er jo umulig å finne noen felger som ingen andre har hatt eller har. skulle jeg ha klart Say no more! lilla m-felger... badum tsss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 CCW wheels er jo tålig unike, har ikke sett noe sånt i Norge. Kan lages på mål tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Det er jo en viss brun ganske kjent E30 fra landet vårt som har sånne da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Det er jo en viss brun ganske kjent E30 fra landet vårt som har sånne da.. Åja faaan.. Men uansett, ikke mange, og ihvertfall ikke på Sørlandet. Hvilken er det du snakker om forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Fte sin. viewtopic.php?f=11&t=92377&start=1005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Da skal bilen bli dauere XD 325 diffbrems comming my way! Skal også muligens ta bilen ut av garasjen igjen snart, siden den ikke har vært ute siden bmwtreffet i april XD Må få bytta frontruta og sette på diffen, og så en goood vask med polering og voksing før sesongen... mulig jeg får kjørt litt i juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kommer du på GS/BMWCCN treff her borte den 16. juni da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå