Frode D Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 jaha? åssen ser forskjellen ut? jeg har glass, så 2 linser, og så reflektorer, men den ene har et slags "forstørrelsesglass foran...lyset bryter akkurat som ei vanlig pære på nær, så da er det noe sprøyt ute å går!! Gidder du ta nærbilde av ene lykten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 vet ikke helt åssen du ville ha... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 det kaller jeg nærbilde hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 haha! Okei, det står ZKW på mine og men de er ikke like.. Mine er ikke linse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 aha... men mine er fra -4/95 du har nok de fra 5/95- hehe... jeg har h1, du har nok h7 hihi... sammy: ja du mener... hehe... hadde ikke noen andre akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Din rumperræcer . blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 hehe... buttplugg ja, men får den ikek ferdig før treffet men er klar til neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 homotiss det da, meen bilen blir nok bra da må bare få heve i noe b28 i den så kan di sladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Stemmer det! Greit med litt mer kraft på bakhjulene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 så lenge det ikke blir automat!! det er for pyser... haha ad|os nei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 takket være marius så får jeg nå lånt sjablonger for å feste skjørtene ordentlig og jeg har fått carbon emblemer til panser, koffert og ratt også nå og har vært på bmw og henta 6 små ///m merker begynner å få en del ting nå... blir kos å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hvordan var skjørtene montert før? Bare sica og skruer i endene? Klar til å gi meg de gamle emblemene? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hvordan var skjørtene montert før? Bare sica og skruer i endene? Klar til å gi meg de gamle emblemene? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 mulig mulig... tech 7 og skruer ja hehe... var midlertidig hmmm... gi? du mener kjøpe edit: voldsomt å du dobbelposter for tia hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hehe, kjøpe da. Går for det samme Trykket for å slette den ene, men forsvant visst ikke. Litt stress å bruke mobilen på internett forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå