Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så griseharde som de demperne dine er så burde det vel ikke være nødvendig å valse med disse? 8- og 9x17 vel? ET20?

Trodde det skulle gå fint med litt strekk jeg...

Edit: Blir nok i hvertfall jævlig fett når de kommer på. Vals eller ikke vals ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det :-) Ble VELDIG fornøyd med dekslene iaf :-) Men jeg gikk tom for klarlakk 70 % uti lakkeringen på den siste, så får nok matte den litt og polere den blank :-) Håper at jeg rekker å få de på før jeg må stikke på jobb i noen dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har troa jeg i hvertfall. Kan jo f.eks kjøpe litt mer klarlakk?

Skal forresten til med samme jobb på contourene jeg kjøpte av deg nå etterhvert (pusse/poølere kanter og lakke senter), så gjerne fyr ut litt feedback når dufår gasolinsettet. Har snoket på det selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag ei poleringsmaskin, det gjorde jeg når e gikk på skole, tok 2tima å polere opp en felg:p

Tja, bruker vel bare 1.5 timer på å pusse en felg i 5.gir, men jeg ender opp med å matte den ned og kjøre på fra 600p igjen :P

Takk for kompliment jokkke :-) Gleder meg bare til å få på siste glans :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, men du kan jo uansett bare fjerne lakk, våtslipe etc før du får tak i Gasolinsettet 8)

Skal love deg det tar lang tid å gjøre det ordentlig, spes alene!

Fikk god hjelp av madammen i går for å ta de to siste :-)

Hehe, har ikke fått de ned hit enda. De står på bilen jeg skal hente i stavanger når garasjen er klar.

Men skal nok komme et stykke på vei med sandpapir og autosol også ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å pusse og polere kantene først, så lakke senteret og innerbanen. Er et ganske markant skille mellom senteret og kanten så skal gå greit å maskere, men tenkte det er lettere å maskere kant enn senter.

Blir nok å kjøre klarlakk på kanten for min del da, siden jeg ikke er som deg som øker km-standen mer med felgpussing enn med kjøring :lol:

Edit: Dekkdim hadde du tenkt til å bruke på disse? Snakker vi maks strekk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...