///Mysild Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Dårlig mobilbilde, men noe er det jo Alle er ferdig pusset nå. Venter bare på gasolinsettet og dekslene er lakkert også fått tak i krom ventiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Looking good Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Takk takk Gleder meg til å få trillebårdekkene og satt de på Tar siste strøk med klarlakk i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Endelig bytter du ut felgene etter alle disse årene Dette blir veldig bra! Skal du bruke spacere på felgene? Hvilken farge blir senteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Hehe Hvem sier jeg bytter ut? Jeg bare veksler Skal nok ikke space nei, stikker for langt ut allerede, så må nok valse... Fargen får du vente å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Så griseharde som de demperne dine er så burde det vel ikke være nødvendig å valse med disse? 8- og 9x17 vel? ET20? Trodde det skulle gå fint med litt strekk jeg... Edit: Blir nok i hvertfall jævlig fett når de kommer på. Vals eller ikke vals Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Håper på det Ble VELDIG fornøyd med dekslene iaf Men jeg gikk tom for klarlakk 70 % uti lakkeringen på den siste, så får nok matte den litt og polere den blank Håper at jeg rekker å få de på før jeg må stikke på jobb i noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Hehe, har troa jeg i hvertfall. Kan jo f.eks kjøpe litt mer klarlakk? Skal forresten til med samme jobb på contourene jeg kjøpte av deg nå etterhvert (pusse/poølere kanter og lakke senter), så gjerne fyr ut litt feedback når dufår gasolinsettet. Har snoket på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Jupp, men du kan jo uansett bare fjerne lakk, våtslipe etc før du får tak i Gasolinsettet Skal love deg det tar lang tid å gjøre det ordentlig, spes alene! Fikk god hjelp av madammen i går for å ta de to siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Det ser jo speilblankt ut bare nå! Bra jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Lag ei poleringsmaskin, det gjorde jeg når e gikk på skole, tok 2tima å polere opp en felg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Lag ei poleringsmaskin, det gjorde jeg når e gikk på skole, tok 2tima å polere opp en felg:p Tja, bruker vel bare 1.5 timer på å pusse en felg i 5.gir, men jeg ender opp med å matte den ned og kjøre på fra 600p igjen Takk for kompliment jokkke Gleder meg bare til å få på siste glans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Jupp, men du kan jo uansett bare fjerne lakk, våtslipe etc før du får tak i Gasolinsettet Skal love deg det tar lang tid å gjøre det ordentlig, spes alene! Fikk god hjelp av madammen i går for å ta de to siste Hehe, har ikke fått de ned hit enda. De står på bilen jeg skal hente i stavanger når garasjen er klar. Men skal nok komme et stykke på vei med sandpapir og autosol også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Lurt! Blir nok litt vanskeligere å pusse de felgene da, siden de ikke har deksel man kan fjerne, men alt går jo Nå går jeg og gleder meg til dekkene kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Planen er å pusse og polere kantene først, så lakke senteret og innerbanen. Er et ganske markant skille mellom senteret og kanten så skal gå greit å maskere, men tenkte det er lettere å maskere kant enn senter. Blir nok å kjøre klarlakk på kanten for min del da, siden jeg ikke er som deg som øker km-standen mer med felgpussing enn med kjøring Edit: Dekkdim hadde du tenkt til å bruke på disse? Snakker vi maks strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå