Tzunami Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Hehe Et gammelt Canon eos 450d Har lyst på nytt, men har ikke råd atm :/ Samme som meg det fungerer til tider, men merker det mer og mer at det kommer til kort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 [ Bilde ] eneste som mangler her er vipp på takluka tatt dissa bildene på glattkjøringsbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 [ Bilde ] eneste som mangler her er vipp på takluka tatt dissa bildene på glattkjøringsbanen? Måtte du minne meg på det!? Tror du ikke jeg så det selv, men som alle andre E36er, fungerer den bare når den vil, så fikk den ikke til å vippe :/ Eos 450d funker bra hos meg, savner dog mer MPX og raskere bildefrekvens, ellers skal jeg ikke klage Autofokusen er litt treg også syntes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 autofokusen er treg ja, så er ikke noe særlig å bruke til hastighetsbilder... har et sigma 70-300mm-objektiv, fungerer greit, men fokusen sliter litt mellom kamera og objektiv også :/ men så er det jo nesten 6 år gammel da når jeg tenker meg om så tror jeg det kanskje er 400d jeg har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Hehe Sigma pleier å begynne å slite litt med fokusen etter noen år... Jeg kjøpte meg ei 18-200 canon is linse, og nå funker det MYE bedre... Sjekk ut bildesiden min, så ser du hva jeg får til av hastighetsbilder med det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Takluka mi har fungert hele tia den Vurderer meg nytt kamera selv, har litt lyst på eos 500d med 15-75 linse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Jeg vil ha 5d mark 2, eller 3 Ja, er en elektrisk feil på luka, fungerer når det er kaldt, eller regner, eller etter noen mils kjøring... Veldig merkelig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 JA! Da kjøpte jeg meg nytt kamera! Canon EOS 7D! Kommer i Posten i morgen tenker jeg Ellers, så blir bilen satt til lagring allerede nå mest sannsynlig. Flytter fra huset, så må ha den bort en stund :-/ Synd å ikke kunne gå ut i garasjen og SMILE bredt hver gang jeg må ut med søpla etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 JA! Da kjøpte jeg meg nytt kamera! Canon EOS 7D! Kommer i Posten i morgen tenker jeg Ellers, så blir bilen satt til lagring allerede nå mest sannsynlig. Flytter fra huset, så må ha den bort en stund :-/ Synd å ikke kunne gå ut i garasjen og SMILE bredt hver gang jeg må ut med søpla etc... Min far kjøpte seg nettopp dette kameraet! har så vidt fått lekt med det, men det er råbra! Gøy å lage film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Noen få bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 jaggu, der funka takluka også gitt kom og ta en polish på bilen min også så kan du ta bilder av den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Så forbanna blank den kanten på felga dine er! Hvordan har du fått det til så bra? Mine har masse riper etter pussepapir. Sykt blank bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 FY FLATE for en finish du har fått. Har følgt med litt i bakgrunnen en stund. Nydelig combo med farger. Råbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Ja, den står alltid på vipp igrunn Gjorde det bare ikke etter at jeg polerte den ^^ Så forbanna blank den kanten på felga dine er! Hvordan har du fått det til så bra? Mine har masse riper etter pussepapir. Sykt blank bil også Har bare pusset masse MAAASSSSEEEE!!! men de skal taes igjen til våren Takk for det SondreLM Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Nydelig, veldig spesiell denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå