///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 hehe... stemmer det ja ja, men du kan kjøpe de vettu no pro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Har de pakket og klare til sending Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 hørtes bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Har muligens funnet lakkerer også! Skal snakke med han i dag ettermiddag Vise bilen og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 oi oi lover jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Ja gjør det Skal ned på posten med pakke til deg nå Så skal jeg bort å snakke med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 aha... men mine er fra -4/95 du har nok de fra 5/95- hehe... jeg har h1, du har nok h7 hihi... Stemmer nok med at de er ifra etter 5/95, men det er H1 jeg har da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 hmmm... rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 kjipt... nå blir ikke felgene HELLER lakkert før treffet... han som skulle lakke de kan plutselig ikke... ahr!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Blir ikke gjort noe med min heller før treffet . Bah! Min skal til lakkering i førsten av Mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 oi... såpass lenge til... min skal nok rett etter treffet... så jeg kommer nok ikke i bmwen holder på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 blir nok ikke noe treff for min del med bmw... når bilen er slik foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 skal du fortsatt ha diamantsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå