Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var bilen ferdig pusset :-)

nå kommer bilen til å få:

-sota grøftelys

-sota blink (mer enn vanlig)

-sota linseglass

-hvite felger

-nye takrennelister

-nye skrapelister

-ny pakning rundt takluka

-ny frontrute snart

-nytt panser

-nye skjermer uten blinklyshull

-nye lykteglass

og sist men ikke minst!

NY LAKK :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo bra ut dette!

Husk å teipe hjørnene på fangerne når du skal frakte dem fra lakkering. Altså få på teip så snart som mulig. Og bruk en vanlig papirteip, maskeringsteip eller lignende. Gjerne teip flere lag. La teipen være på helt til du skal montere, gjerne til du er ferdig å montere også (hvis mulig).

Grunnen: Det er så fort gjort å hakke lakken i hjørnene hvis man setter fra seg fangeren mens man justerer fester eller noe. Skjer også at hjørnene dunker borti noe ved montering. Hjørnene er utrolig ømfintlige m.t.p lakken.

Gammel-fanger-2.jpg

(Med hjørner mener jeg øverste spissen du ser av fangeren her. Ta gjerne nederste hjørnet også.)

Ja snakker av erfaring.. Så foresten at de gjorde det på American Hotrod, skjønnte da hvorfor de gjorde det :wink:

Og en ting til, ikke skrem oss mere med slike overskrifter :shock: , har lest alt for mange tragiske historier om biler som forvinner før eller etter lakkering - satte nesten hjertet i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem fanken er Kriss? :):lol:

Slo du deg i hodet og når du var ute å drifta eller ? :roll:

btw Mysild han der er sleipere enn en glattbarbert koreansk svømmer som egentlig er munk på hemmelig oppdrag fra Gillette i sverige

HETER KRIS! ikke KRISS!!!! din franske lille vestlandslefse... :lol:

btw Sondre, hvem sin vedstabel er det i bakgrunnen på bildene? ) har du leid deg fjøs eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet sammy ;-) har kjøpt :-) hehe...

tror jeg skal tape hele bilen :-P haha :-)

krissss:

nja, greit å fyre med ved hvis det blir veldig kaldt vettu ;-) står i garasjen... hehe... greit med dobbel ++ garasje :-)

har forresten fått den kompressoren i bakgrunnen også.. 90l, 3 sylindra... flott til pussing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HETER KRIS! ikke KRISS!!!! din franske lille vestlandslefse... :lol:

btw Sondre, hvem sin vedstabel er det i bakgrunnen på bildene? ) har du leid deg fjøs eller noe?

Nå skal jeg bynne å skrive det med 3 s'er, KRISSS, bare fordi du er så snill og kjekk og grei :wink:

(btw jeg har aldri og kommer aldri til å lukte parmesan, bare du som har hete drømmer om sånt :? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...