vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hmm, er ikke kevin sin lakket sølv eller pusset ned eller noe?! Kan jo se ossen hans er, mener han gjorde noe med det der en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja får se... får se om du spotter hva jeg har gjort nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Du burde vaske bilen med stålull... Da blir den fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 hahahahh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hmm, ser ikke noe mer enn spyleveske tanken, og det ved motordekselene, klipsene til lykteglasset. men så ser jeg du mangler dekselet ved vindusviskerne.. Hehe, noe mer du har tatt? klarer ikke jeg se på bilder hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 flink du hehe... skal bytte rute, så gidder ikke feste det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, Okey... Trodde først det var det. Men så jo at den ikke var med på noen av de andre bildene heller så. Men ble mye mer behagelig å sepå motorrommet nå, den spylevesketanken lyste ikke opp så veldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 var det jeg tenkte... får litt mer fokus på motoren og delene som betyr noe hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Samme som jeg gjorde meg min spyletank i vinter, lakkerte den i samme farge som bilen. Motorrommet blir så myye penere uten den store hvit/gule tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja.. for fysj, det var stygt å se den tanken der.... så det når jeg kikket på bildene i sta... hehe... da ble 181 boksen hentet fram:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Står alltid en 181 boks i skapet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja, viktig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Ble ikke så aller verst, men lasersynet ser det mangler litt sylindervolum hehe Tok du ut tanken for å lakke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja, la den på panseret og lakket hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Det som lyser opp er jo faktisk Den folie-greien til luftfilteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå