carlhaakon Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 skal du lakkere de nyrene du har eller skal du kjøpe nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 lakker grillen, nyrene skal få lov til å være ifred hehe... de er bare 7 månedergamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Ahh, trodde du skulle ha sorte nyrer på den å. farge forskjell på grillen imot panstret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 nyrene er jo sort plast, mens grillen er krom, så vil jeg ha alt sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Ok, så du skal atså lakke kromramma i 181 og la "gitteret" være i sort plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Ahh. alltid kalla krom tingen får nyrene. folk sier sorte nyrer å bytter dem så. får rillene er jo i sort på alle nesten men da henger jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 ja, er jo ikke så mye annet å gjøre hehe http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ahh. alltid kalla krom tingen får nyrene. folk sier sorte nyrer å bytter dem så. får rillene er jo i sort på alle nesten men da henger jeg med. da lærte du det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Bærre å mal den sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 blir nok til det ja tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Det nytter ikke å lakkere oppå chromen.. det løsner etter en stund.. Bedre å bare kjøpe noen svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 skal jo proff lakke det da så da kan jeg jo klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 hehe... Blir nok bra det! Veldig usikker på hva jeg likte best jeg altså.. Syntes begge ting var litt riktig på en måte... Ja, og den hemmeligheten da? Hehe, når kommer det bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 da var flere deler bestilt må få senket bilen mer, på med takforlenger, ny frontrute, og nye dekk i 235/40 utførelse... en god polering, og litt småplukk som må fikses, så er jeg nesten klar for sommersesongen var vel mye tips her da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Ny takforlenger? Du har vel? Eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå