///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 eller så bør du heller kjøpe facelift som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe blir vel det etter hvert bare lommeboka blir litt støre en den er nå er vel mest støv og 50øringer der nå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 mhm... så bør du jo faktisk få et sertfikat også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe mangler bare og betale teori og oppkjøring faktisk og klarer jeg teorien på første forsøk så får jeg igjen penga så skal lese som en helt og gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 lett! klarer du den ikke på første, så hadde jeg blitt nedbrutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 haha vet nå ikke om den er så lett jeg men en i klassa brukte 5 forsøk på den hahah men skal pugge og ta den på nettet litt før jeg tar den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Er bare til å tenke logisk på det du ikke vet svaret på så ordner det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 eller å la være å svare på en du er veldig i tvil på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Nydelig bil! Hvor har du kjøpr AE-ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 jeg kjøpte mine fra sverige, men en kamerat har tatt inn samme ringene til sin nettbutikk (se link under)... har satt disse på bla ad|os sin bil... helt like både i lys og deler! 695,- hvis ikke prisen er forandret da, på www.norvatio.no og takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Absolutt å anbefale. Pent sterkt lys som viser bra på dagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 kommer du på rudskogen i helgen eller ///Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 kommer du på rudskogen i helgen eller ///Mysild? nei, kan ikke har eksamen på mandag og må i tillegg jobbe på lørdagskvelden... så har tid skal du oppover/bortover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 synd da, hadde håpet på å få se bilen din irl! jeg skal nedover ja;) begge dagene om bil og dekk tillater det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 heheh høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå