///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 ja, moro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Jøss, tror ikke jeg har kommentert bilen før, men denne vil jeg lett si at kunne blitt en mal for hvordan alle E36`er burde se ut. Sykt rå bil mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Jøss, tror ikke jeg har kommentert bilen før, men denne vil jeg lett si at kunne blitt en mal for hvordan alle E36`er burde se ut.Sykt rå bil mann! tusen takk! kjempe moro å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Øyelokk gjør bilen så mye hissigere mener jeg da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 kan ikke være mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 hm... jeg reiv av mine øyelokk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 men nå har ikke du AE heller da... det som er med de ringene jeg har, er at ringene blir så himla runde, og ikke sinte... derfor jeg har små øyelokk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Hmmm, kanskje jeg må få skaffa øyelokk jeg også da, hvis jeg skal ha AE. De coupe øyelokka ble bare mongo når jeg monterte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 kanksje, fordi de ikke passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 neeei... Tror du det? Typisk meg å lakke dem og SÅ finne ut at jeg har fått feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Kan gjerne si det igjen: Flott bil! Misunner lakken din noe vanvittig! Minner meg om en e38 i det siste bilde av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 er jo bare hyggelig å høre, igjen :-D er ikke en e36 en liten e38 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Sinnsykt pen bil du har Har et par spm; Hvilke angeleyes har du? Er lyktene sota? Hvilke pærer i lyktene nede og oppe? Hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 takk ccfl ettermontering, ja, har sotet glassene inni hovedlyktene, og utvendig blink og tåkelys... har xenon 8000k nede, og 6000k i begge oppe senket 60/40 med 10 mm seneksåler i tillegg foran, så 70/40, men vil ha den lenger ned;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Æsj altså.. Er jo ingenting som er pent på bilen din jo Eller.. Vent, nei, det der ble jo bare helt feil.. En smule strøkjen bayer var det vel jeg mente og si Kommer ikke over var gjennomført bilen din er altså.. En skjitsnygg coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå