Der Barockengel Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 takk moro det... 21 år gammel... off... Ja, ja - det er bedre å gjøre seg ferdig med beinbrekkingen tidlig - mye verre å brekke lårhalsen når man blir gammel, sier de. I alle fall hiver jeg megpå med et Gratulerer med dagen! her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 takk takk... tåa er bedre nå enn på morraen hehe... moro med dagen snart over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 En på tampen bursdags hilsen fra meg Sondre Og velkommen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 grattis med dagen pappagutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 bedre sent enn aldri anders haha... takk kim, men jeg er mammagutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Grattis med dagen på etterskudd da, Tyson! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 heheh... takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 uredigerte bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Nice, strøkne bilder du har fått tatt... Men veldig dumt den banneren hang der. Bare en ting å gjøre Riv den ned og ta noen nye Tror nesten jeg må spare til et nytt kamera jeg også, blir nesten litt missunnelig når jeg ser så flotte bilder, mens alle av min egen blir fullstendig misslykka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 ja, vet... var der ikke dagen før da jeg fant plassen... men men... hehe takk ja, bare få spart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Digg location! Veldig fine bilder, og bilen er som vanlig lett å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Likte det interiørbildet med lysene...men du har jo masse lys slukket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 takk hehe... joa, tok flere, men ble ikke noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 pene bilder sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå