///Mysild Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 er jo ikke bak man styrer sist jeg sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Nei, men det er der det slipper Er problemet at du ikke får fult rattutslag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 subber i skjermene, så jeg har droppa sladding etter lakkeringa... har hatt noen små hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 er noe annet enn e36 med mye senk og diverse ja hehe... E36 med mye senk og 10*17 med 245/40-17 klarer helt fint å sladde Klarer helt fint å gå rundt og Men liker ikke å tvinge bilen ut i sladd.... Må være regn og tvilsomme dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 ja, men subbinga som ødelegger for fult rattutslag hehe... men mener at jeg har kjørt biler som er enklere å sladde... 4x4 på snø bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 er noe annet enn e36 med mye senk og diverse ja hehe... E36 med mye senk og 10*17 med 245/40-17 klarer helt fint å sladde Klarer helt fint å gå rundt og Men liker ikke å tvinge bilen ut i sladd.... Må være regn og tvilsomme dekk Trenger da ikke regn hvis du har tvilsome dekk...(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atluz Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Flott bil du har gutt eg har nettopp kjøpt min første bil - en 320ia 96' coupe. og eg har planer om å kjøpe og montere CCFL ringer. Du har sikkert fått spørsmålet før, men eg synes det ble litt mye å lese gjennom noen og 90 sider gikk det greit å montere de? hører rykter om at det kan være vanskelig å få lykten tett hvis en må borre hull for å få ledningene gjennom. Bare lurer litt på info rundt disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 takk for det! link til DIY mine lekker ikke, borrer ikke noe, og går fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atluz Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Ypperlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 ps det ble litt mørkt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 MEN pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 må bare si at jeg får utrolig lyst på bmw igjen når jeg leser denne tråden utrolig en og gjennomført bil du har. er blitt alt for mange bmwer nå med mye jalla plastikk. denne har vel kostet deg noen kr nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Hvor fekk du lakkert felgene dine? Fornøyd? Pulverlakkering? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 må bare si at jeg får utrolig lyst på bmw igjen når jeg leser denne tråden utrolig en og gjennomført bil du har. er blitt alt for mange bmwer nå med mye jalla plastikk. denne har vel kostet deg noen kr nå? tusen takk! har prøvd å holde det nokså orginalt ja joa, har vel forsvunnet litt kroner fra konto hehe... muffins: ja, ble det... men var et overlay... hadde ikke lært ps helt hehe... fredrik: pent ja, seff saevik: er bare lakkert med vanlig hvit base, ikke pulver... fikk det gratis hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå