Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har mer behov for at noen kan bidra med skikkelig server/linje og eventuelt kodekunnskap (php/MySQL) enn kroner. Hvis noen vil bli med og ta ansvar på driftssiden er jeg takknemlig for det. Det er veldig mye jeg kunne tenkt meg å gjøre her inne, men jeg har for lite tid til overs.

Desverre så kan jeg fint lite og ingen ting om dette, og jobber heller ikke med saker som kan "sponse" linje.

Just nu får jeg i grunn bare en følelse av at det eneste jeg kan er å klage. :(

Ellers finnes det fine måter å omgå tregheten på, bruk f.eks. FireFox med tabbed browsing (Internet Explorer har det vel også nå), velg "Vis nye innlegg", gå nedover lista, hold inne ctrl og trykk på de trådene du vil lese (på pila foran tråden), og så er det bare å begynne å lese tråder i egne vinduer når du er ferdig med å gå gjennom lista, da er de garantert ferdig loada.

bmwhans, jeg ønsker deg god bedring og lykke til!

Og på den måten praier du resurser som gjør at andre står i kø mens dem loades. ;)

Måtte bare. :)

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skryte litt og si at dette er det beste forumet jeg noen gang har vært borte i sånn ellers da.

Konge bra jobba Gunnar.

Den skal du ha.

Og stort sett så er det til og leve med, men som folk flest så tipper det i huet når man må vente for lenge, noe som skjer titt og ofte når man prøver og få med seg litt før senga kaller.

Sorry for klaging, og sov godt hele gjengen. :)

Skrevet

Hadde du giddi å engasjert deg litt i den siste tråden som omhandlet dette, så hadde du fått med deg at moderator vil unngå en slik donasjon!

Nå har det seg slik at jeg ikke visste at det var en annen tråd som omhandlet dette temaet, jeg får ikke med meg hver eneste tråd som flyter rundt på forumet. Så den tonen der kan du bare droppe, for det var unødvendig.

Skrevet

Hvilken type linje snakker vi om? Hvor mye trengs for å få siden til å gå fortere? Jeg har ikke tilgang på raskere linje enn 50/25 linje (fiber) men mulig jeg skal sette opp noe server opplegg nå snart.

Personlig har jeg ikke så alt for mye peiling på akkurat dette området, men har kjennsfolk som kan hjelpe meg med dette.

Skrevet
du klager vel om du må stå i kø for å få noe som er gratis og som du har lyst på også??

eg opplever sjelden at det går treigt her, så klager vertfall ikke:)

Ikke alle som har en jobb i komunen vettu!

var rettet mot tådstarter først å fremst :beer:

Skrevet

Himmla te klaging da! det går ikke så SEEEEEEEEEEEint! så ikke klag så jævli!

er ikke værre en å ikke bruke sia, vis det er så forferdelig her inne!

Skrevet

søkefunksjonen suger også. søker du etter tråden din så kommer det opp 200 sider med samme søkeord. tregheten er så uutholdene at nå er det slutt. gunnar: takk for meg. siden her har gjort meg lei. takker for meg fra denne gang. får se om jeg gidder stikke innom en sjelden gang.

Skrevet

haha. stikk du. forumet har ikke behov for sånne som deg og dine holdninger, OK å si ifra en gang, dette er vel 4 tråden om samme emne? Søkefunksonen er ikke et menneske, definer ord du skal ha med og ekskluder de andre, så blir det nok bedre.

På en annen side; alle som driver og administrerer forumet gjør det på frivillig basis, de har unger, kjærringer, bikkjer bridgelag og alt annet som kommer FØR dette forumet i prioritet. tiden strekker ikke til alltid noe du kansje har merket i din egen hverdag?

Skrevet

Dette var ikke mye til skryt til Gunnar som tross klagene gidder å drive med dette. Hadde vert synd om vi bmw luringer ikke hadde et forum å handle deler og diskutere saker og ting på. Synest det er en kjempe side som jeg har fått my goddiser utav. Om det går lit treigt inimellom så er det jo mye annet å lese på nette når du venter. Så Stå på Gunnar :D og takk igjenn til alle som bidrar med dette forumet:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...