j0lle Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 haha. stikk du. forumet har ikke behov for sånne som deg og dine holdninger, OK å si ifra en gang, dette er vel 4 tråden om samme emne? Søkefunksonen er ikke et menneske, definer ord du skal ha med og ekskluder de andre, så blir det nok bedre. Word! Noen som har hørt; "Man får hva man betaler for?".. Her betaler vi ingen ting og får et supert forum tilbake! Som gunnar sier, åpne de innleggene du ønsker å lese i tabs (i firefox), og smurf videre på nettet mens de laster..
bmwrasaren Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Hmmm. Jeg har aldri lagt merke til at forumet er tregt. Jeg syns nå at det alltid fungerer. Tusen takk til Gunnar for et topp forum!!
D.C.V Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 søkefunksjonen suger også. søker du etter tråden din så kommer det opp 200 sider med samme søkeord. tregheten er så uutholdene at nå er det slutt. gunnar: takk for meg. siden her har gjort meg lei. takker for meg fra denne gang. får se om jeg gidder stikke innom en sjelden gang. Skulle tro du surfet med Modem eller ISDN? Makan til syting... Takk for ett supert forum, Føler jeg har flere venner med Bimmers.no
bmwhans Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 har rask adsl linje. jeg skal beklage noen av mine utsagn for jeg har hatt en litt dårlig dag på jobben så noen ord var ikke like gjennomtenkt i forrige innlegg desverre. satt der på pc'en i stad. MEN da er vel en ide å nettopp ta noen kroner for medlemsskap da. tror de fleste her har råd til en hundrings. alle monner drar.
///Lasse.B Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Virker ikke som servern er problemet i følge adminsa...men finnes det ikke steder man kan feks sette en server eller leie/kjøpe? sted med en raskere linje altså...Siden de fleste som bruker dette forumet aktivt vil mere en gjerne legge inn en hundrings for å forbedre det=) bare en tanke ^^ (altså jeg aner ikke ) jeg personelig syntes forumet er bra til å hvere "hjemme mekk" ,noen ganger tregt noen ganger ikke men alt kan forbedres bare snakk om penger å resusjer=) håper vi kan ordne dette på en eller annen måte. Over å ut //assy
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 bmwhans, hadde ikke du forlatt oss? Du er velkommen til å bli her, men jeg gidder ikke høre slike sure oppstøt en gang til dagen. Bestem deg. assy, jo, det er serveren som er problemet. Linja har masse kapasitet. SQL-databasen går trått som bare pokker.
SteffenM2 Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 bmwhans, hadde ikke du forlatt oss? Du er velkommen til å bli her, men jeg gidder ikke høre slike sure oppstøt en gang til dagen. Bestem deg.assy, jo, det er serveren som er problemet. Linja har masse kapasitet. SQL-databasen går trått som bare pokker. Hva om du finner et sted du kan leie server da? Så sette opp slags donasjons måte, sånn at vi brukere kan samle opp en viss sum, slik at du kan betale? Evt, ha at de som vil, kan donere, si 150kroner da, sikkert en god del som vil gjøre det med glede. Blir litt vanskelig, med tanke på hvis du skal fortelle til eieren av server at du må få inn donasjoner for å betale.. Ikke akkurat 100% sikkert det.. Men, er jo en mulighet..
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Gunnar, hvordan vil det være å få til en kronerullering som vi hadde for et par år siden hvor Ove på OS bildeler donerte bort en pocketbike slik at man kunne kjøpe lodd til å sponse driften av bimmers? Var jo stor respons og det kom vel etter det jeg husker inn noen kroner til driften av bimmers. Jeg er mer enn villig til å sponse sidene med en noen kroner som sist gang..
mhane Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 He he jeg surfer som regel på bimmers med bærbar pc og sånn mobil kort og GPRS/EDGE dekning. Javel så går det treigt, men det driter jeg i Er ikke sereveren sin skyld det i hvertfall. Stå på Gunnar. Si som jeg gjør; "en side om dagen er godt for magen"
ehrnst Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 jeg kan mest sansynlig stille opp med en sekundær SQL om en måned eller to. Har en god del utdaterte IBM-servere som skal byttes ut da.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg for min del vil takke for en side som jeg synes fungerer både kjapt og effektivt. Bimmers.no er den siden jeg bruker desidert mest av min fritid på. den er faktisk en av de raskeste sidene jeg bruker. Autodb/An.no/finn.no osv. bruker jeg så lang tid på at jeg har gitt opp. må dog informere om at jeg har den tregeste linja i verden. sitter i en båt som bruker det tregeste tilgjengelige satelittnettet, og dette deles på 30 mann. men uansett; Kudos til Gunnar og resten av Administrasjonen! Super side!
SanMiguel Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 mulig edbutstyret ditt burde freshes opp litt bmwhans. eller kanskje os'et du bruker
bmwhans Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 bmwhans, hadde ikke du forlatt oss? Du er velkommen til å bli her, men jeg gidder ikke høre slike sure oppstøt en gang til dagen. Bestem deg.assy, jo, det er serveren som er problemet. Linja har masse kapasitet. SQL-databasen går trått som bare pokker. Hei. Jeg har forklart at jeg to ganske dårlige dager på jobben når jeg skrev tråden og at jeg beklager mine formuleringer. Hvorfor jeg hadde to dårlige dager er personlig og jeg vil ikke komme inn på dette. jeg vil gjerne bruke siden fortsatt, men jeg vil bare påpeke at JEG synes det går sakte. ferdig med det men sure oppstøt kommer alle til å ha i blandt. og folk bør tåle litt kritikk, du også men er enig i at det kom litt tøft ut. men du kan for min del slette denne tråden, for ellers kommer 1000 mennesker til til å si at det ikke går sakte og vi blir aldri ferdig med det. Sorry folkens, beklager min oppførsel.
TheBirg Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Jeg syntest siden fungerer bra (hastighetsmessig.) Og jeg er desverre ikke din kandidat til å rydde opp... Mener som følger: Kjempeside med MYE nyttig informasjon og hjelp. Men for min del så er siden litt tungvinnt å snurre seg rundt i... Mitt forslag er som følger : Sette kategorier på ting\eller bilmodeller om man vil. Har selv en E39 og kunne ønske en kategori som omhandler den bilen, eller begrense søket innenfor modellen jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå