ost_ost_89 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Okei Ferdigchippa (= Men vil alltids ha mer Er noe med det jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 har fått senket bilen nå og tatt vårpussen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Fin bil! Blei bra med senken! Hvor mye senket du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 takk senket med supersport understell 40/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Dekkprofil da? Får vel ikke senket så mye som 30 bak uten å subbe jeg.. Såpass breie dekk. 255 brede bak med ET35 vel. Ble fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 takk har 235/40 r18 rundt om på et38 så går fint innenfor skjermen, men skal gå opp til 245 bak og 225 frem for å prøve å minke sporingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Okei. Min sporer veldig mye hvertfall. Får se hvor mye senk det blir bak, først må jeg ha råd til det så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 ble 225 rundt om, og tok samtidig en 4-hjulskontroll på bilen, og resultatet ble helt fantastisk Ble som en helt ny bil, så godt som ingen ting sporing nå Ble overrasket over at forskjellen på hjulstillingen fra side til side faktisk var ganske stor, kan tyde på at det lønner seg å justere en gang i blandt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Firehjulskontroll.. Hvordan gjøres dette? Er det vanlig å levere den inn på et verksted for å få gjort dette? Koster det noe særlig og hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 firehjulskontroll må tas på verksted ja, tar ikke lange tiden, litt over en time kanskje? Jeg betalte 1500,- men da var det ganske mye justering, grunnprisen med 30min justering var 900+moms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Men hvis man f.eks senker, vil man ta måtte ta ny kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Men hvis man f.eks senker, vil man ta måtte ta ny kontroll? Ja. Ved senking forandres hjulvinklene noe som gjør at bilen sliter dekk og ikke blir så god å kjøre som den kunne ha vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Har sotet hovedlyktene nå og tatt en liten photoshoot (var møkkete bil men...) Skal sote tåkelys og blinklys i nærmeste fremtid også... Har film liggende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Pen bil du har Ser du bor på Lesja Fikse et treff oppi her snart eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå