TOREBMW Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 tenkte jeg skulle arrangere det siste treffet før en del av oss parkerer bilene før vinteren..håper mange stiller opp på amanda kl 17.00 håper mange stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Dekkene mine kommer ikke før 29. Tar ikke sjansen på å kjøre en meter til med dem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Nåke spes som skjer? Viss jeg tar turen så kommer jeg ikke for å se den E30 Turboen din stå stille et helt treff en gang til! Funker den bilen eller!? Tipper det er ingenting under der, bare masse dummy deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Nåke spes som skjer?Viss jeg tar turen så kommer jeg ikke for å se den E30 Turboen din stå stille et helt treff en gang til! Funker den bilen eller!? Tipper det er ingenting under der, bare masse dummy deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 host.. bare kom du så skal vi se..ta deg med på en tur så fløyta di forandrer lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Psss, har kun sett den bilen din stå stille og ikke laget en lyd fra seg. Så inntil det motsatte er bevist så velger jeg å tro at den bare er en dummy 800hk ""M3"", hehehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 haha ja da må du nesten ta turen til haugesund på søndag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Forbaska at BMWèn min allerede er i garasjen! Ellers så hadde det vært opp på hengeren og bort til Amanda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 count me in! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 det er bra..håper flere her fra bimmers kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg er i sørfylket en tur den dagen men hvis jeg ikke blir altfor sen tilbake skal jeg ta en tur innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Satser på å ta en tur jeg og. Noen som vet hvor mange som kommer? Og husk at det er vintertid fra natt til søndag av, skru klokka en time tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 vet ikke hvor manmge som kommer.men vet at det kommer to biler fra husnes, en m5 og texaco cossi`en men mange har sagt dem kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 ska få me meg ein bmw jeng fra sør-karmøy eg og stilla opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå