Gå til innhold

Strid ang. fargen på refleksvester

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Om det er noen som skal skifte farger så er det iallefall etatene. Et kjapt regnestykke gjør det ganske logisk.

Skvetter til hver gang jeg ser en gående som står på et strategisk punkt langs veien iført samme svære refleksvest som f.eks Biltilsynet bruker... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først maser de på oss disse stygge vestene!

og når vi først har fått kjøpt ! så må vi faen mæ kjøpe nye!

Nei vis jeg ikke for en gratis eller innbytte av min nyinnkjøpte gule vest :P så blir det ikke bytte fra min side! er måte på. veldig gjenomtenkt dette her! lure penger ut av folk mener nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke politiet skifte farge på vestene sine?

ja hvorfor ikke ? de kan ha hvite og blåe vester med mye refleks :police:

Eller så kan de la være å bruke vest sånn at vi ikke ser dem og har en unskyldning når vi tilfeldigvis dunker borti dem. svart tøy skulle de hatt. helt svart. hehe.... eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt anti-snut ja. problemet er bare at det finnes jo veldig ålreite folk der og. men mange drittsekker. skulle hatt en eller annen detektor som kunne registrert det. du som bor midlertidig i kristiansand har kanskje truffet på ''panna''

Har heldigvis ikke hatt "nærkontakt" med noe politi her enda :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt anti-snut ja. problemet er bare at det finnes jo veldig ålreite folk der og. men mange drittsekker. skulle hatt en eller annen detektor som kunne registrert det. du som bor midlertidig i kristiansand har kanskje truffet på ''panna''

Har heldigvis ikke hatt "nærkontakt" med noe politi her enda :twisted:

Ok. ''Panna'' er den ''tøffeste'' snuten i byen... skikkelig rambo der han sprader rundt og føler seg så inni hel***e macho i uniformen sinn, med verdens mest arrogante uttrykk i trynet. ÆSJ! jeg tror jeg hater han :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...