Eksos Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Lar denne linken tale for seg selv... http://www.smp.no//default.asp?page=1024&item=1369794,1〈=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Det tenker de på nå ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Om det er noen som skal skifte farger så er det iallefall etatene. Et kjapt regnestykke gjør det ganske logisk. Skvetter til hver gang jeg ser en gående som står på et strategisk punkt langs veien iført samme svære refleksvest som f.eks Biltilsynet bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 først maser de på oss disse stygge vestene! og når vi først har fått kjøpt ! så må vi faen mæ kjøpe nye! Nei vis jeg ikke for en gratis eller innbytte av min nyinnkjøpte gule vest så blir det ikke bytte fra min side! er måte på. veldig gjenomtenkt dette her! lure penger ut av folk mener nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hvorfor kan ikke politiet skifte farge på vestene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hvorfor kan ikke politiet skifte farge på vestene sine? ja hvorfor ikke ? de kan ha hvite og blåe vester med mye refleks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hvorfor kan ikke politiet skifte farge på vestene sine? ja hvorfor ikke ? de kan ha hvite og blåe vester med mye refleks Eller så kan de la være å bruke vest sånn at vi ikke ser dem og har en unskyldning når vi tilfeldigvis dunker borti dem. svart tøy skulle de hatt. helt svart. hehe.... eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Aner jeg litt "anti-politi"-holdning her Rabies? Virker mye mer fornuftig om politi/sykepersonell skifter til en ny type vest! Masse striper og annen type "bling" blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Litt anti-snut ja. problemet er bare at det finnes jo veldig ålreite folk der og. men mange drittsekker. skulle hatt en eller annen detektor som kunne registrert det. du som bor midlertidig i kristiansand har kanskje truffet på ''panna'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Blir ikke kjøpt inn no ny vest her heller i såfall vis jeg for bytte inn den gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hvis de skal skifte fargen på vestene våres, så får de søren sende ut gratis vester til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Det her er rett og slett tåpelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Litt anti-snut ja. problemet er bare at det finnes jo veldig ålreite folk der og. men mange drittsekker. skulle hatt en eller annen detektor som kunne registrert det. du som bor midlertidig i kristiansand har kanskje truffet på ''panna'' Har heldigvis ikke hatt "nærkontakt" med noe politi her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Lar denne linken tale for seg selv...http://www.smp.no//default.asp?page=1024&item=1369794,1〈=1 Å herregud, er det 1. April idag eller?? Kommer de med dette først NÅ, som "alle" har skaffa di . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Litt anti-snut ja. problemet er bare at det finnes jo veldig ålreite folk der og. men mange drittsekker. skulle hatt en eller annen detektor som kunne registrert det. du som bor midlertidig i kristiansand har kanskje truffet på ''panna'' Har heldigvis ikke hatt "nærkontakt" med noe politi her enda Ok. ''Panna'' er den ''tøffeste'' snuten i byen... skikkelig rambo der han sprader rundt og føler seg så inni hel***e macho i uniformen sinn, med verdens mest arrogante uttrykk i trynet. ÆSJ! jeg tror jeg hater han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå