Gå til innhold

GsBildeler -Elendig Service!

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

det er jo liksom det som er vitsen med å spørre da. får du ikke det svaret du håper på gidder man jo selvfølgelig ikke å kjøpe. ;)

og uansett, hva faen er det slags kundeservice?

"gidder ikke å ha E-post for da får vi spørsmål om produktene vi selger!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

skal dog aldri handle der igjen hvis det er sånn det foregår. og jeg har heller aldri sett en webshop uten E-post. det er jo helt latterlig!

Ja, det er idiotisk.

gs kutta vel ut e-mailen sin på grunn av at de fikk så mye spørsmål om ting og tang, mange som bare spurte og ikke kjøpte. dermed kutta de det ut. bare jeg som har hørt det?

Hvis dette er fakta så må jo folkene hos GS være de sløveste og lateste innehaverne jeg noensinne har snublet over. Hvis noen av spørsmålene de får ikke har noe direkte med produktene/delene å gjøre så er det jo bare å la være å besvare dem (f.eks etter visse retningslinjer). Men jeg går ut i fra at de aller fleste spørsmålene kan besvares relativt kort og ukomplisert. En annen metode for å redusere antallet henvendelser er jo å gi mer utfyllende informasjon om produktene på selve nettsiden.

For dem som bor i nærheten av en autorisert forhandler så er det vel uansett mer gunstig å heller bestille varene dit. Samme pris pluss at man slipper å betale frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS er et søppelfirma.. De levere sent og når de først leverer så levere de ofte enten feil eller halvparten mangler.. Bavaria i kristiansand har veldig bra service og for meg levere de delene dagen etter, hvis ikke det er noe veldig spesielt man skal ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet en del på GS og har alltid fått det jeg har bestilt innen rimelig tid. Men de er jo faktisk dyrere enn hos orginalforhandler på en del deler :?

Jeg kan ikke klage på servicen iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...