Steffan C Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Oi, denne fikk jeg lyst på. Siden 2 liter diesel med 177hk er minste motoralternativ i 1 serie coupe, tror jeg fort denne blir dyr desverre.. men sikkert masse kjøreglede for pengene. Det er jeg bare helt enig i! Dette er en BMW som vil være populær på CCN treff om noen år tipper jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 et ord "STRØMLINJEFORMET" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Oi, denne fikk jeg lyst på. Siden 2 liter diesel med 177hk er minste motoralternativ i 1 serie coupe, tror jeg fort denne blir dyr desverre.. men sikkert masse kjøreglede for pengene. Får trøste meg med Z'n, den er slettes ikke så ille Litt feil motor bare. 120d Coupe starter på 356900kr og da har den et Co2 utslipp på 128g/km og et forbruk på 0,48l/mil. Jeg blir bare mer og mer imponert over BMW's motorer når det gjelder kraft og forbruk.. Enig! Imorgen har jeg bestilt testkjøring med BMW karavanen, jeg valgte på øverste hylle, E61 og E92 med biturbo motoren, gleder meg! Finnes det noen oversikt på nettet hvor caravanen befinner seg? Kunne tenkt meg å runde med E92 320cd som jeg er sugen på å handle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Her er mer info og bilder! http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=31437&tid= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Gleder meg til å se denne live. Tii modellen over her hadde jo helt perfekt front også. Knallfin frontfanger. Bare å begynne å spare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Oi, denne fikk jeg lyst på. Siden 2 liter diesel med 177hk er minste motoralternativ i 1 serie coupe, tror jeg fort denne blir dyr desverre.. men sikkert masse kjøreglede for pengene. Får trøste meg med Z'n, den er slettes ikke så ille Litt feil motor bare. 120d Coupe starter på 356900kr og da har den et Co2 utslipp på 128g/km og et forbruk på 0,48l/mil. Jeg blir bare mer og mer imponert over BMW's motorer når det gjelder kraft og forbruk.. Enig! Imorgen har jeg bestilt testkjøring med BMW karavanen, jeg valgte på øverste hylle, E61 og E92 med biturbo motoren, gleder meg! Finnes det noen oversikt på nettet hvor caravanen befinner seg? Kunne tenkt meg å runde med E92 320cd som jeg er sugen på å handle.. Den er desverre ikke i karavannen, men de har en ute på BMW Norge, skal du kjøpe en ny elle satser du på å importere en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå