johannerask Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Bilder kan ses på denne linken! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11418004 Pris 167,000kr BILEN ER RUSTFRI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har blitt sveiset inn cassinr fra en 316 i torpedoveggen, den ble forsøkt smuglet inn til Norge, da beslagla tollvesene bilen å solgte den på auksjon for ca 6 år siden. Bmwn ble eu godkjent for en uke siden, å det gjøres på vanlig måte. Bilen er 100 prosent m3 borsett fra cassinr, dette kan bekreftes av tidligere eier, den er forsikra som en m3. DET ER EN M3, IKKE EN EN 316 MED M3 DELER..... kontakt meg også på MSN :audi_turbo_s4@hotnail.com Har masse kvitteringer liggende... kan ta annen bil i innbytte. Utstyr Lettmet. felg sommer Metallic lakk Sommerhjul Air Condition Elektriske speil El.vinduer Farget glass Kjørecomputer Oppvarmede seter Radio/CD Sentrallås Skinninteriør Sportsseter Alarm Km.stand 104000 Årsmodell 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Kunne en VELDIG tøff og fin E36 320 coupe med full ///M-optikk, skinn, 19" være et greit innbytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er du her nå igjen? Ons Okt 17, 2007 00:20 Tittel: Tvilsom historie på denne M3en? Fre Sep 07, 2007 20:40 Tittel: hei Et par spørsmål bare; 1) Biler som tollvesenet beslaglegger blir solgt på auksjon, og får ofte avgiftskode FRI slik at de kan registreres ordinært - hvorfor fikk ikke denne det? 2) Innsveising av chassisnr? Ved oppbygging (karosseribytte) får bilen et nytt chassisnr og merknad i vognkortet - hvorfor har ikke denne det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 ta bilde av hattehyllen, undersiden... der er det lett å se om den er skjøtet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er du her nå igjen? Ons Okt 17, 2007 00:20 Tittel: Tvilsom historie på denne M3en? Fre Sep 07, 2007 20:40 Tittel: hei Et par spørsmål bare; 1) Biler som tollvesenet beslaglegger blir solgt på auksjon, og får ofte avgiftskode FRI slik at de kan registreres ordinært - hvorfor fikk ikke denne det? 2) Innsveising av chassisnr? Ved oppbygging (karosseribytte) får bilen et nytt chassisnr og merknad i vognkortet - hvorfor har ikke denne det? Dette innlegget støtter jeg 100%... herved et par relevante spørsmål til trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jøss, hvor kresne folk er da. Denne forklaringen fra selger bør vel holde, eller hva? Bilen er 100 prosent m3 borsett fra cassinr, dette kan bekreftes av tidligere eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er det M3 og den kan registerers på norske skilter uten noe pes fra biltilsyn så ser jeg ikke problemet. løp å kjø®p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johannerask Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er det M3 og den kan registerers på norske skilter uten noe pes fra biltilsyn så ser jeg ikke problemet.løp å kjø®p takk for positiv tilbakemeldig, det er noen som har skjønt d den er godkjent hos biltilsynet for 6 år siden, så jeg ser ikke problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 kan du ikke komme med ett bra svar på det Orjan spør om a? mange her inne som gjerne løper i banken for å få seg en e30 m3 som de vet er ett godt kjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 tvilsomme greier. hvis bilen virkelig er en M3 og registrert som 316, så fatter eg ikkje at biltilsynet ikkje registrerer den som en M3!? vil jo få problemer med både forsikringsselskap og politi om det smeller en dag! dette høres helt vanvittig ut i mine ører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 tvilsomme greier. hvis bilen virkelig er en M3 og registrert som 316, så fatter eg ikkje at biltilsynet ikkje registrerer den som en M3!?vil jo få problemer med både forsikringsselskap og politi om det smeller en dag! dette høres helt vanvittig ut i mine ører! Les hva han skriver da!!!!!! Den er reg. som M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Les hva han skriver da!!!!!! Den er reg. som M3. ...øh - nei... Han skriver jo ikke det noen steder. Han skriver at det er en M3 og at den er forsikret som en M3 - men han sier ikke hva den er registrert som. Og den er registrert som en 316 - og da er det en 316 uansett hva eier tror og mener og håper bilen hans er. Dersom bilen haddde vært godkjent ombygd, så kunne man jo bruke det som et salgsargument, men her presenteres det historie som burde vært plassert mellom "det var en gang.." og "snipp, snapp, snute.." Dessuten ble den første gang annonsert som en EVO II til den nette sum av 290 000,- ... DET sier litt om seriøsiteten... Nåvel - lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Står ingen plass at den er registrert som en m3. står bare at det er 100% m3 og ikke 316. Vil ikke dermed si at den er registrert som en m3. Men vært greit å vite om det står 316 i vognkortet eller ikke!? Evnt. registrert som en 316, men under merknader godkjent ombygd til m3 med ditt å datt bremser og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ifølge vegvesen.no er den reg som 316. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johannerask Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ifølge vegvesen.no er den reg som 316. NEI!!!!!! sier du det..... hva faen er problemet til folka, selv om noen av dere prøver å lure folk, så betyr det ikke att jeg gjør det, alt om bilen står i annonsen... pass deres engene saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg