Gå til innhold

M3 selges.....


johannerask
 Share

Anbefalte innlegg

Bilder kan ses på denne linken! :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11418004

Pris 167,000kr

BILEN ER RUSTFRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det har blitt sveiset inn cassinr fra en 316 i torpedoveggen, den ble forsøkt smuglet inn til Norge, da beslagla tollvesene bilen å solgte den på auksjon for ca 6 år siden.

Bmwn ble eu godkjent for en uke siden, å det gjøres på vanlig måte.

Bilen er 100 prosent m3 borsett fra cassinr, dette kan bekreftes av tidligere eier, den er forsikra som en m3.

DET ER EN M3, IKKE EN EN 316 MED M3 DELER.....

kontakt meg også på

MSN :audi_turbo_s4@hotnail.com

Har masse kvitteringer liggende...

kan ta annen bil i innbytte.

Utstyr

Lettmet. felg sommer

Metallic lakk

Sommerhjul

Air Condition

Elektriske speil

El.vinduer

Farget glass

Kjørecomputer

Oppvarmede seter

Radio/CD

Sentrallås

Skinninteriør

Sportsseter

Alarm

Km.stand 104000

Årsmodell 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her nå igjen?

Ons Okt 17, 2007 00:20 Tittel: Tvilsom historie på denne M3en?

Fre Sep 07, 2007 20:40 Tittel: hei

Et par spørsmål bare;

1) Biler som tollvesenet beslaglegger blir solgt på auksjon, og får ofte avgiftskode FRI slik at de kan registreres ordinært - hvorfor fikk ikke denne det?

2) Innsveising av chassisnr? Ved oppbygging (karosseribytte) får bilen et nytt chassisnr og merknad i vognkortet - hvorfor har ikke denne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her nå igjen?

Ons Okt 17, 2007 00:20 Tittel: Tvilsom historie på denne M3en?

Fre Sep 07, 2007 20:40 Tittel: hei

Et par spørsmål bare;

1) Biler som tollvesenet beslaglegger blir solgt på auksjon, og får ofte avgiftskode FRI slik at de kan registreres ordinært - hvorfor fikk ikke denne det?

2) Innsveising av chassisnr? Ved oppbygging (karosseribytte) får bilen et nytt chassisnr og merknad i vognkortet - hvorfor har ikke denne det?

Dette innlegget støtter jeg 100%... herved et par relevante spørsmål til trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvilsomme greier. hvis bilen virkelig er en M3 og registrert som 316, så fatter eg ikkje at biltilsynet ikkje registrerer den som en M3!?

vil jo få problemer med både forsikringsselskap og politi om det smeller en dag!

dette høres helt vanvittig ut i mine ører! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvilsomme greier. hvis bilen virkelig er en M3 og registrert som 316, så fatter eg ikkje at biltilsynet ikkje registrerer den som en M3!?

vil jo få problemer med både forsikringsselskap og politi om det smeller en dag!

dette høres helt vanvittig ut i mine ører! :shock:

Les hva han skriver da!!!!!! Den er reg. som M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva han skriver da!!!!!! Den er reg. som M3.

...øh - nei... Han skriver jo ikke det noen steder. Han skriver at det er en M3 og at den er forsikret som en M3 - men han sier ikke hva den er registrert som. Og den er registrert som en 316 - og da er det en 316 uansett hva eier tror og mener og håper bilen hans er.

Dersom bilen haddde vært godkjent ombygd, så kunne man jo bruke det som et salgsargument, men her presenteres det historie som burde vært plassert mellom "det var en gang.." og "snipp, snapp, snute.."

Dessuten ble den første gang annonsert som en EVO II til den nette sum av 290 000,- ... DET sier litt om seriøsiteten...

Nåvel - lykke til med salget :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ingen plass at den er registrert som en m3. står bare at det er 100% m3 og ikke 316. Vil ikke dermed si at den er registrert som en m3. Men vært greit å vite om det står 316 i vognkortet eller ikke!? Evnt. registrert som en 316, men under merknader godkjent ombygd til m3 med ditt å datt bremser og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...