raynik Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 takk takk... er selv rimelig happy med resultatet..bor ikke langt fra Sortland ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Er de romma i andre etasjen på garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Er de romma i andre etasjen på garasjen? Stemmer nok det ja.. er innredet 100kvm i andre etasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Enormt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyShare Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Da har bladd gjennom alle bildene, meget bra resultat Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Lenge siden det har vært oppdatering her... Har vert hektisk med jobb og en del andre ting.. Fikk støvet ned og griset til hele verkstedet under ombygging av en 1955 Bel air.. Men fant ut at nå måtte ting skje slik at alt er cleant til vinteren.... Brukte ca 5 dager på å vaske og rydde utstyr... men nå begynner det å bli plass igjen... Deilig å få shinet litt... begynner å komme seg.. Underveis i prosessen...hehe for en jobb. Arbeidslyst på flaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Fy faen eg er så misunnlig på garasjen din! bur du oppå den eller i huset? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Ja dette støvet.. Garasjen jeg holder på i er vel ikke større enn 30 kvadrat, å holde det strøkent etter hver skruøkt krever mye(slik at det er reint og pent til neste gang).. Å da vaske denne kjempegarasjen er jo et stort prosjekt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Bor i huset ja, bruker garasjen som kontorer. Er litt å holde rent ja.. skal bli godt å få gjort ferdig og shinet alt... gjennstår litt, samt å få koplet hurtigporten som er montert mellom di to delene. Blir nok enklere å holde rent når den fungerer. skal også inn med ett sveiseavsug i den ytre delen. Er jo bygd for å brukes så må tilrettelegges litt for å ha mulighet til å holde det rent og i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 gjennstår litt, samt å få koplet hurtigporten som er montert mellom di to delene. Blir nok enklere å holde rent når den fungerer.. Sto faktisk å studerte den litt. Hvor fikk du tak i den? Kunne tenkt meg en slik selv, men har aldri satt meg ned å sjekket opp i verken pris eller hvem som kan levere noe slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 gjennstår litt, samt å få koplet hurtigporten som er montert mellom di to delene. Blir nok enklere å holde rent når den fungerer.. Sto faktisk å studerte den litt. Hvor fikk du tak i den? Kunne tenkt meg en slik selv, men har aldri satt meg ned å sjekket opp i verken pris eller hvem som kan levere noe slik... Kjøpte denne brukt fra en kompis som jobber på XL-Bygg.. Crawford leverer slike..men er ikke akkurat greie priser på nye da.. jeg kom unna med 5lapper, om det er dyrt eller ikke vet ikke jeg... men kjekt..som sagt er dette en hurtigport... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 Ting skjer endelig.. litt lite hjemme for tiden, men har vertfall fått satt bilene inn for vinteren.. fått ryddet litt mer i saker og ting også, samt solgt E12n og kjøpt E12x2 =E24....... greit bytte i bilparken mener nå jeg da..hehe Så nå er alle untatt viner E34n på plass i garsjen... E30 cab E23 745iA E24 635CSI E34 525 Estoril vinterbilen E34 525TD fikk stå ute denne gangen... For dem som måtte lure, ja det er alarm i hver krinkel og krok i garasjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Ser ut som du har en veldig flott garasje! Herlige biler du har der også, koser seg nok fra kulde og drittvær som kommer nå snart og varer i hele 6måneder! Den e34 er den orginal estoril? Uansett flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 E34 ble vel aldri levert orginal med estolil farge.. er lakkert opp slik, er orginal M-tech bil da... bilene står stort sett inne hele året hos meg, lite dem er brukt..hehe caben var ute 1 tur i år... nok for meg det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå