Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd disse?

Ser ut til at Eibach og H&R kitene er bolt on, mens gruppeN kitet må man sveise forsterkninger. Har skrevet mail til koed, men de visste ingenting om noen av kitene.

Eibach:

Forstabilisator : Ø22 mm

Bagstabilisator : Ø16 mm

DKK 2.739,00

GruppeN:

Bagstabilisator : Ø19 mm

DKK 3.449,00

H&R:

Bakstabilisator : Ø18 mm

DKK 2.839,00

Eibach:

eibachzm1.th.jpg

GruppeN:

gruppenrl6.th.jpg

H&R:

hrbh3.th.jpg

Skrevet

noen som kan forklare hvordan jeg bør bøye til osv? har bøyemaskin på jobben.. :P hvilke materialer osv? kan kanskje lage til flere hvis dere kommer med tegninger. nb! jeg kan ikke med maskinene selv, så må ta litt betalt (dog ikke så mye som koed) for at andre skal gidde..

Skrevet
noen som kan forklare hvordan jeg bør bøye til osv? har bøyemaskin på jobben.. :P hvilke materialer osv? kan kanskje lage til flere hvis dere kommer med tegninger. nb! jeg kan ikke med maskinene selv, så må ta litt betalt (dog ikke så mye som koed) for at andre skal gidde..

Vet ikke helt hvordan type stål de bruker, men det får mye juling! Har snakket med en kar som kjøpte eiback settet, han sa det ble sykt mye mindre krengning i svingene.

Skrevet

Vet ikke helt hvordan type stål de bruker, men det får mye juling! Har snakket med en kar som kjøpte eiback settet, han sa det ble sykt mye mindre krengning i svingene.

Tenker dere på å lage stab stag selv? de er laget av ett stål som fjærer, omtrent som fjærene på bilen, så kan du lage stab stag så kan du lage fjærer også.

Dette må jeg si meg skeptisk til, joda man kan sikkert lage stabstag av vanlig stål også men hva skjer med komforten? i tilegg vil dette være lettere å bøye enn ett vanlig stabstag.

Skrevet

H&R er jo velkjent som merke med bra kvalitet. Eibach er vel hakket over dem igjen etter hva jeg har forstått... GruppeN har jeg ikke hørt om, men med tanke på prisen er det neppe dårligere :wink:

Skrevet
Ut i fra tallene skulle Eibach sitt gjøre bilen mest understyrt av disse.

Tviler på at du _må_ sveise noe, men det er nok lurt på både gruppen og h&r.

gruppeN må sveises.

Skrevet
Har dem sånn sett til E39 å? Noen som vet det?

E39 M5 stag passer på vanlige e39,men powerflex foringer gjør den stiv nok til vanlig bruk.har du senkefjærer i tilegg blir den stiv og ukomfortabel på veien.Helt bortkastede penger hvis du ikke skal kjøre mye på bane.E39 kjøper man på grunn av kjøregleden med komfort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...