Gå til innhold

Min E39 523i SOlgt

Share

Anbefalte innlegg

ja, flere som har fått den mailen ja! :P

fikk veldig lyst på noe slikt! men dessverre kom det i litt feil tid i forhold til lønninga!

ang eisenmann! er vel bare bakre potte! den koster vel ca 7 laken om jeg ikke tar helt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gratulerer med fin bil! Denne falt i smak må jeg si=)

Blir sikkert bra med AC pakke. Skulle bare hatt noen 19" ACs felger nå :wink: Men pass godt på ventilhettene dine, ventilhetter utenom det vanlige er visst populære blant yngre på sykkel. :?

Takk for det!

Been there, done that. Så om noen stikker av med ventilhettene har jeg vel ikke mye jeg skulle sagt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kjørte du nedover sjølinjen fra Lagunen fredag ettermiddag? La i hvertfall merke til en E39 med angel eyes bak meg. Jeg kjørte en sølvfarget E39. Du kjørte etterhvert forbi meg og jeg la merke til eksosen og baklysene også. Bilen så tøff ut i mørket i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle snakker om denne rusten som er en plage på bagasjelokket. Hvor eksakt er det at denne "pesten" befinner seg og gir utslag ?

I området rundt skiltet og låsen,har det først begynt å ruste så er det ikke lønnsomt å reparere fordi rusten kommer innenfra. Samme problem er det rundt tank lokk,men her kan man forebygge med å fylle bunnen med silikonmasse så vannet renner ut ved rengjøring og regnvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte du nedover sjølinjen fra Lagunen fredag ettermiddag? La i hvertfall merke til en E39 med angel eyes bak meg. Jeg kjørte en sølvfarget E39. Du kjørte etterhvert forbi meg og jeg la merke til eksosen og baklysene også. Bilen så tøff ut i mørket i hvertfall :)

Det må ha vært "tvillingbilen". Kjører en til her i Bergen som ser dønn lik ut som min. Lykter, eksos, fanger og vinterfelger. En tro kopi..

Og siden du nå brakte tråden opp så får jeg legge ut bildene. Har rett og slett glemt det

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...
Pris du har tenkt deg?

Ligger i salgstråden til 112 store.

Er en del som er gjort med den. Vet du ikke får igjen for "styling". Men den har tross alt stort klima, sportsstoler i skinn ( som er nokså sjeldent her til lands), Org. M5 fanger, Org xenon 2001 facelift, Eisemann eksos, proffsota vinduer hele veien osv:)

Og det beste med hele bilen, Automatisk avblendbart speil! Det er genialt det.. :D Det har iallefall JEG satt stor pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...