benger Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Gratulerer med fin bil! Denne falt i smak må jeg si=) Blir sikkert bra med AC pakke. Skulle bare hatt noen 19" ACs felger nå Men pass godt på ventilhettene dine, ventilhetter utenom det vanlige er visst populære blant yngre på sykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 ja, flere som har fått den mailen ja! fikk veldig lyst på noe slikt! men dessverre kom det i litt feil tid i forhold til lønninga! ang eisenmann! er vel bare bakre potte! den koster vel ca 7 laken om jeg ikke tar helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 er vel bare bakre potte! den koster vel ca 7 laken om jeg ikke tar helt feil! Du har rett. Ikke komplett Eisenmann, bare bakre potte. Har fått på plass ACS pedalene nå. Bilder kommer til helgen, eksamen først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Gratulerer med fin bil! Denne falt i smak må jeg si=)Blir sikkert bra med AC pakke. Skulle bare hatt noen 19" ACs felger nå Men pass godt på ventilhettene dine, ventilhetter utenom det vanlige er visst populære blant yngre på sykkel. Takk for det! Been there, done that. Så om noen stikker av med ventilhettene har jeg vel ikke mye jeg skulle sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Kjørte du nedover sjølinjen fra Lagunen fredag ettermiddag? La i hvertfall merke til en E39 med angel eyes bak meg. Jeg kjørte en sølvfarget E39. Du kjørte etterhvert forbi meg og jeg la merke til eksosen og baklysene også. Bilen så tøff ut i mørket i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Alle snakker om denne rusten som er en plage på bagasjelokket. Hvor eksakt er det at denne "pesten" befinner seg og gir utslag ? I området rundt skiltet og låsen,har det først begynt å ruste så er det ikke lønnsomt å reparere fordi rusten kommer innenfra. Samme problem er det rundt tank lokk,men her kan man forebygge med å fylle bunnen med silikonmasse så vannet renner ut ved rengjøring og regnvær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Kjørte du nedover sjølinjen fra Lagunen fredag ettermiddag? La i hvertfall merke til en E39 med angel eyes bak meg. Jeg kjørte en sølvfarget E39. Du kjørte etterhvert forbi meg og jeg la merke til eksosen og baklysene også. Bilen så tøff ut i mørket i hvertfall Det må ha vært "tvillingbilen". Kjører en til her i Bergen som ser dønn lik ut som min. Lykter, eksos, fanger og vinterfelger. En tro kopi.. Og siden du nå brakte tråden opp så får jeg legge ut bildene. Har rett og slett glemt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Tvillingbilen er nokk min=) Exenon i grøftere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Flott tralle du har der. Eneste er å bli kvitt bjørkeskogen i interiøret. Sånne ting hører hjemme i båt Har litt lyst på E-39 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Til Salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Pris du har tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Tvillingbilen er nokk min=) Exenon i grøftere. Har ikke sett du har kommentert før. Flott bil;) Va kult å se en dønn lik bil kjøre forbi..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Pris du har tenkt deg? Ligger i salgstråden til 112 store. Er en del som er gjort med den. Vet du ikke får igjen for "styling". Men den har tross alt stort klima, sportsstoler i skinn ( som er nokså sjeldent her til lands), Org. M5 fanger, Org xenon 2001 facelift, Eisemann eksos, proffsota vinduer hele veien osv:) Og det beste med hele bilen, Automatisk avblendbart speil! Det er genialt det.. Det har iallefall JEG satt stor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 har sendt deg en pm..er veldig intressert i og se på bilen så fort så mulig:).. Kontakt meg her med pm eller 93281506 Mvh Raymond.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå