Dr_S Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Fikk erstatning fra kommunen engang jeg kjørte nedi en skarp asfaltkant med en Golf. Knakk en front leppe og dro av skjermbredding foran. Fikk dekka alt. Det var vegarbeid men regnvann hadde skylt vekk grusen de hadde fylt i hullet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 kjipt når slikt skjer.. vet om en hendelse i Haugesund om ca det samme.. Asfalt-kant, senka bil, store (18") med lite profil og fartsgrensa var 50 uten skilting om nedsatt fart eller vegarbeid. Han endte opp med at han tok med Haugesunds avis og tok bilder av stedet det hendte, og vant "saken" For de som bor i Haugesund - Karmøy området har sikkert mærket at "strekk mellomrommet" på Karmsundbroa har blitt værre og værre i det siste. Kjører over hver dag til jobb, og gruer meg hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 har tatt bilder og sett nærmere på hullene.. kanten er ca 6cm høy, og vann har gravd unna grusen.. tok gode bilder av hullet og av manglende skilting, så stikker jeg på kommunen i mårra.. skal fikse pristilbud på felgene fra bmw norge, og få bekreftet at jeg har slått kast i felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Riktig som de andre sier; dokumenter at det manglet skilt og hvordan det så ut der det skjedde. Hvis dette skjedde på E6 eller fylkesvei, så er det vegvesnet som du må henvende deg til, hvis det var i byen så er det kommunen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 det var midt i byen... så jeg tenker jeg tar kontakt med dem i mårra.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Gleder meg til å høre hvordan dette går Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Any news from kommunen/plugg69? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå