winchester Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hehe, var litt vel på'n når jeg skrev det der. Ganske sikker på at jeg mente M-tech 1 fronten, ikke frontplata for den har jeg liggende nå. Synes den var rå med den frontplaten der jeg, litt anonym look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hvis du trenger å slanke mer kan du bytte batteriet mot et sånt lite racingbatteri - sparer fort 10-15kg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 hmm, godkjent kompressor. er det mulig altså? hva må man gjøre for å få igjenom det da tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hehe, var litt vel på'n når jeg skrev det der. Ganske sikker på at jeg mente M-tech 1 fronten, ikke frontplata for den har jeg liggende nå. Synes den var rå med den frontplaten der jeg, litt anonym look. joda jeg har M-Tech fanger front og bak å jeg leter fremdeles etter side skjørta. vingen på luka har jeg fått tak på ny så den kommer vel snart i posten:) synst ikke det blei så tøfft. sug balle å ta av alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hvilke sideskjørt er du ute etter da? De rette eller de som bygger opp i hjulbuene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 hmm, godkjent kompressor. er det mulig altså? hva må man gjøre for å få igjenom det da tru? må gjør masse,masse å mye mer oxo litt mer å vips så er bilen godkjent med kompressor:) det er ihvertfall en sinnsykt krevende jobb å få dette til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 jaja da var denne helga over på ett blunk. Fra fredag Kl 18:00 å fram til 4:30 natta. var det demontering og styr. lørdag fra kl 10:30-19:00 reparering av litt ymse små ting på bilen. Sveising å montering av nytt trykk rør. søndag: skulle bare hit på jobben å få på rør å slanger så stikke og veige bilen på statens vegvesen. etter faktisk å tatt av nesten 40kg i bare deler å slanger til olje kjølere, front fanger ble bilens vekt på nesten nøyaktig det samme som sist. 20 kg på total vekta!!! Så i morgen så er det på igjen. men jeg skal stikke til ett selskap her som brender kaldt rør fra 1,5 tomme til 10 toms i maskin å høre om dem klarer å kopiere dem jeg har i lett alu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 i kveld blir det ny runde med demontering. Skal ta av braketter som er laget til å holde på plass dynamo og servopumpe, ta ut bakre kompfeste som oxo er motor feste. så i morra tidlig levere det til en jeg kjenner som skal kopiere dem brakettene for meg så det blir litt lettere der oxo. Dem som står der nå er laget i 10 mm rustfritt stål!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Skjønner ikke helt at vekten ble den samme etter all slankingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Spennende lesning dette her, Doffa! Håper du klarer og komme i mål med godkjenningen. Har også respekt for at du ikke gidder å dele dokumentasjon og fremgangsmåte, for jeg vil tro dette er et slit uten sidestykke, men at det faktisk er mulig å komme i mål med et nytt og bedre vognkort Krysser fingre for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 hvilke vekter har du i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Vekter er standar e30 320 83 mod maks på Foraksel er 790 å bak 820kg om jeg ikke husker feil. Men nå har jeg fjernet kompressor og brakketter. Skal logge meg på pc så jeg får legge inn noen bilder Av dagens skruing. Har oxo endelig fått tak i m-tech skjlrt i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 alt av braketter og ting som er byggd i stål skal byttes ut med alu denne braketten er til dynamo,servopumpe og fremmre kompfeste:) Dette er bakre feste som oxo har misjon som motorfeste:) dette er den gammle enheten som døde i fjor. her er den nye som jeg kjøpte hos lysholm. Større åpning bak inn luft. puster 2,7 liter per/om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Såg ganske tunge ut de festa der ja. Håper du får den innafor snar Hvem er de du har som kontrollør på bt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 hehe ja dem er bly tunge. kompressorn veiger 18kg å disse festa der er tyngre. men nå er dem levert inn til ett selskap her i Ålesund som skal kopiere dem jeg har å lage dem i alu:) så da blir vekta en 3 del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå