Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At sekserlyden er oppskrytt er jeg ikke enig i.

Gir en helt egen glede ved kjøringen å vite at det sitter en lang og jævlig sekser foran der og brummer :D

Går 320 bedre enn isbil?

Skrevet
At sekserlyden er oppskrytt er jeg ikke enig i.

Gir en helt egen glede ved kjøringen å vite at det sitter en lang og jævlig sekser foran der og brummer :D

Går 320 bedre enn isbil?

sekserlyd er bra ja, 320 går bedre ja

Skrevet

Kjørte akkurat min E36 320i 91-mod over en strekning på 13mil på 0,75. Bare fin langkjøring.

Må regne med at en is bruker litt mindre, men spørs om du verdsetter 6ern nok til at du vil ha det ekstra forbruket hehe

Om en is går bedre enn en 320 er det mange diskusjoner om. En bra holdt 318is går bedre enn en dårlig holdt 320. Likevel har 320 tallene på sin side i følge BMW :wink:

Skrevet

Kjørte min E36 320 automat til gøteborg på 0,7l, men på småkjøring er det ikke like flott. Da ligger den på 1,2+- Vil tro automaten har litt av skylda. Derfor jeg vil ha en manuellbil. Lei automat samt at det bruker mer drivstoff

Skrevet

På bykjøring nå bruker jeg 1,2-1,3, men kan ikke akkurat kalle det pen kjøring hehe Blandet ligger jeg på 0,9-1,0.

Han hadde hvertfall is før så :wink:

Skrevet
Hvorfor liker du ikke rekkesekser?

Synes bare de er oppskrytt. Positive er jo en veldig behagelig gange, men det er jo bare helt feil på litt sportslige biler. :)

Kjørecomputeren til Z3'n sier 0.92 - blandet kjøring. Det var der jeg trodde isbilen lå også, men merker at bensinen forsvinner kjappere nå ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...