Gå til innhold

Mann klemt i hjel av bilmotor

Rogern
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 969757.ece

Dette er en veldig trist sak og skjedde i min bygd med 4500 innbyggere der alle kjenner alle. har kjent begge karene nesten hele mitt liv.

er bare 2 uker siden den omkommne satt på fest til meg og vi festet til langt utpå morrakvisten..

vet ikke riktig hva jeg skal skrive,dette er bare forfærdelig.

mine tanker går till venner og familie og ikke minst til kåre som var der da d skjedde.

dette skulle bare ikke ha skjedd

hvil i fred tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk. Kondolerer :(

Dette er mitt absolutte verste mareritt, og tanken har flere ganger streifet meg da jeg ligger under bilen alene og skrur. Vær konsekvent med sikring, uansett hvor lite man skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk. Kondolerer :(

Dette er mitt absolutte verste mareritt, og tanken har flere ganger streifet meg da jeg ligger under bilen alene og skrur. Vær konsekvent med sikring, uansett hvor lite man skal gjøre.

Ja dette var trist, føler meg heller ikke trygg under bilen alene, uansett hvor mye sikring det er, er jo tross alt 1-1,5 tonn over hue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lå ikke under bilen å skruvde. Han skulle klatre opp en reol for å hente en del på motoren han skulle skifte. Det hang en annen motor ved siden av som var festet med et tau. Da han var på tur ned fra reolen skled han å falt ned 2,5 - 3 meter, å som en refleks dro han i tauet, og da løsnet motoren å landet på brystkassen hans. :( '

Kompissen som var med kjennte på brystkassen hans og det var bare knuste beinbiter der, å han sa: Jeg kjører deg til legen med en gang!!

Tony svarte. slapp av, jeg ska da ikke dø! En time senere var han borte. :(

Mine tanker går spesielt til familien som gruvde seg veldig til jula, fordi at dattera døde tidligere i vinter, og nå døde også sønnen, så de må ha det helt forferdelig!

Hvil i fred Tony..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...