Jovie Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 hmm føler liksom ikke at det stemmer helt heller. Får vell bare bestille time på brages i morgen. Så får dem ta en full sjekk på heile bilen. Har hatt bilen i ca 1uke nå, så om det er noe stort feil med bilen kan jeg bare levere den tilbake til han jeg kjøpte den med og kreve penger tilbake. men vil seff ikke gjøre det heller, er jo meget fornøyd med bilen bortsett ifra dette :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 .....angeleyes og kanskje byttet baklykter til vanlige M3 lykter, selv om disse står litt i stil til resten av bilen som den er nå. Mvh, Bernt. Fin bil ja! Men til info: Alle e36 m3'er kom ikke med hvite/røde baklykter. Bare sånn at du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Hehe beklager, mente selvfølgelig de hvite/røde baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 grom vogn, ingen tvil gratz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Hvor kjøpte du det panseret te 325 hva er prisen på det panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Hvor kjøpte du det panseret te 325 hva er prisen på det panseret Er det ikke løse riller da? Lumma Clr eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jovie Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Har nå funnet ut hva som feiler darlingen min.. Hjerna er kliss våt av vann Den ligger nå til tørk, så skal prøve den i morgen om den fremdeles funker eller er ødelagt. Får virkelig håpe den ikke er ødelagt. Noen som vet pris på en hjerne til denne bilen? Om panseret så er det proff laget riller ikke noe løs riller nei. Dem er skåret ned i panseret og bøyd til. ikke jeg som har gjort det men jeg kan legge ut bilder av rillene close up så dere får se hvordan dem er laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 pen bil,men få skifta ræva!då blir den ennå finere! å istede for å få bilen høyere så synns jeg du kunne fått den lavere:D Men gratulerer med ny BIMMER:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå