Anderslien Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Har kjøpt et sånn torx sett nå, så da skal jeg prøve å ta opp de skruene, også se. Får jeg det ikke til da, legger jeg ut bilde
Haug530D Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Har kjøpt et sånn torx sett nå, så da skal jeg prøve å ta opp de skruene, også se. Får jeg det ikke til da, legger jeg ut bilde svinghjulet kommer nok når du skrur ut de torx boltene ja.
Anderslien Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Har sett på det nå, og det er kanskje sånn at dette henger sammen med svinghjulet ja. Så da løsnes det jo på de torx skruene. Problemet nå er at jeg ikke får opp de. Har kjøpt meg et sånn torx sett, også har jeg satt en helvetes diger skiftnøkkel innpå det igjen, men jeg får det bare ikke opp. Sitter noe sinnsykt. Noen tips her? Også lurer jeg på om noen har en fin måte å holde igjen svinghjulet på når du skrur opp de skruene? Bilder av hva jeg driver med:
maxis Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 De skruene der bruker å sitte som f ja,har prøvd det selv. Gikk nå til slutt
Anderslien Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 De skruene der bruker å sitte som f ja,har prøvd det selv.Gikk nå til slutt Ja, jeg har merka det. Fikk opp to skruer ved å bruke et langt rør på torx verktøyet, og på den tredje røyk verktøyet av. Så har bestilt en sånn lang pipe med torx nå, så får håpe den holder.
janerik171187 Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 De skruene der bruker å sitte som f ja,har prøvd det selv.Gikk nå til slutt Ja, jeg har merka det. Fikk opp to skruer ved å bruke et langt rør på torx verktøyet, og på den tredje røyk verktøyet av. Så har bestilt en sånn lang pipe med torx nå, så får håpe den holder. lite tips slagtrekker bare å banke med hammeren oppå den så løsner skruen
Sir Hofstad Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 De skruene der bruker å sitte som f ja,har prøvd det selv.Gikk nå til slutt Ja, jeg har merka det. Fikk opp to skruer ved å bruke et langt rør på torx verktøyet, og på den tredje røyk verktøyet av. Så har bestilt en sånn lang pipe med torx nå, så får håpe den holder. lite tips slagtrekker bare å banke med hammeren oppå den så løsner skruen Jepp, eller meisle...
janerik171187 Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 De skruene der bruker å sitte som f ja,har prøvd det selv.Gikk nå til slutt Ja, jeg har merka det. Fikk opp to skruer ved å bruke et langt rør på torx verktøyet, og på den tredje røyk verktøyet av. Så har bestilt en sånn lang pipe med torx nå, så får håpe den holder. lite tips slagtrekker bare å banke med hammeren oppå den så løsner skruen Jepp, eller meisle... slagtrekker er best, og koster ikke mer enn ca 70kr på biltema
Anderslien Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Kan du finne den på biltema.no til meg så jeg ser hvordan den ser ut?
janerik171187 Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Kan du finne den på biltema.no til meg så jeg ser hvordan den ser ut? http://www.biltema.no/products/product. ... emId=80943
Anderslien Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Ja, en sånn en har jeg, men det går jo ikke. Problemet er at torx skruen sitter inni et langt hull, så må ha en bits da som er minst 4cm lang. Derfor jeg har kjøpt ei lang pipe
janerik171187 Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Ja, en sånn en har jeg, men det går jo ikke. Problemet er at torx skruen sitter inni et langt hull, så må ha en bits da som er minst 4cm lang. Derfor jeg har kjøpt ei lang pipe hvis du leser litt så er det 1/2 tomm pipefeste på den også
Anderslien Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Det er det ja. Det er jo helt supert. Skal se litt på den jeg har om den også har 1/2" pipefeste.
Anderslien Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Jeg hadde visst slagtrekker med 1/2" på. Prøvde denne, men den hadde ikke sjans. Så tok jeg et veldig langt vertktøy, og da gikk de opp med en gang. Så nå er det av. Har begynt med demontering av min egen bil også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå