Gå til innhold

bimmers treff ringbanen på gardermoen

smez
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pris: det kommer anpå hvor mange vi blir men tror det vil komme på 150 til 200 kr per bil for å kjøre. dekk: alt lov utenom pigg. dette blir autoslalom med herjing på slutten eller når vi føler for det.. litt organisert kjøring må vi jo ha.. det er ikke hjelm på bud og prøveskilt går bra.. men det er framvisnig av gyldig førerkort for å slippe ut på banen siden det er vei trafikk loven som gjelder. men det er for dere å bli enige om en dato.. jeg kan bestille til lørdan eller søndan om 4 uker hvis det er greit for dere.. det som jeg vil trenge er et par brann slukkere hvis noen kan ta med og en stoppe klokke. og vis det er noen som ikke skal kjøre hadde det vært fint om noen kunne vært tidtakere og kjegle vakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gjerne melde dere på, men vi bør bli enige om hvilken dag som passer best for de fleste... Betaling foregår uansett på dagen.. Litt usikker hva vi skal gjøre med ett eventuelt overskudd men har ett forslag til å sende det til Gunnar som takk for det han gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister å slenge meg med da jeg alikevel bor 3 mil fra Gardermoen. Tror jammen jeg har noen street-illegal dekk jeg kunne brukt opp :whistle:

Betaling foregår uansett på dagen.. Litt usikker hva vi skal gjøre med ett eventuelt overskudd men har ett forslag til å sende det til Gunnar som takk for det han gjør :)

Den der vil jeg støtte mer enn alt annet Muska. Når Gunnar nekter for å sette opp en donasjonsordning, får han jammen meg ta i mot noe slikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan bestille til lørdan eller søndan om 4 uker hvis det er greit for dere.. det som jeg vil trenge er et par brann slukkere hvis noen kan ta med og en stoppe klokke. og vis det er noen som ikke skal kjøre hadde det vært fint om noen kunne vært tidtakere og kjegle vakter.

si fra når du har satt en dato... kan sikkert værra kjegle vakt ell no sånt sia jeg er både uten bmw som går å uten førerkort om dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris: det kommer anpå hvor mange vi blir men tror det vil komme på 150 til 200 kr per bil for å kjøre. dekk: alt lov utenom pigg. dette blir autoslalom med herjing på slutten eller når vi føler for det.. litt organisert kjøring må vi jo ha.. det er ikke hjelm på bud og prøveskilt går bra.. men det er framvisnig av gyldig førerkort for å slippe ut på banen siden det er vei trafikk loven som gjelder. men det er for dere å bli enige om en dato.. jeg kan bestille til lørdan eller søndan om 4 uker hvis det er greit for dere.. det som jeg vil trenge er et par brann slukkere hvis noen kan ta med og en stoppe klokke. og vis det er noen som ikke skal kjøre hadde det vært fint om noen kunne vært tidtakere og kjegle vakter.

Jeg stemmer for Søndag om 4 uker :) Allså 25november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: hel**** har kun piggdekk til min.......hmmmm kansje jeg kan fikse noe
passer 15" e36 felger på bilen din.. har noen pigg frie vinter hjul med dårlig mønster du kan låne.. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde vært morsomt å være med på. Ser jo at det er flere fra lokalmiljøet som er interessert og da bør det jo kunne gå med en felleskjøring fra f.eks Lillestrøm eller liknende. Jeg er gjerne med om jeg får bilen innen den tid. ( uke 48 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...