Prodigt Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Noen som har kjennskap til denna, hva synes dere om pris iforhold til bilen osv. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 det står jo gi bud, så du kan jo prute litt, men den hadde jo mye snadder da men, for nesten 50 tusen kan du jo få en e36 sedan som ikke har gått fullt så langt, men her har du jo en helt fiks ferdig styla bil da så tror nesten du må bare ta et valg... menne prøv på 40 tusen og løp å kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Ingen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Tror selger er medlem her inne.. Har hvertfall sett den annonsen før og det må være her inne! Men et lite tips som jeg pleier å gjøre når jeg er interresert i en bil: Ring selgeren vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Etter min mening er den overprisa da du kan få en nyere 3 serie som har gått like langt eller kortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king of the road Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 jeg blir ikke helt kamerat med den prisen der! kjøp deg heller en e36 da. den prisen var for høy, spes med tanke på KM stand. er ikke no evighets maskinneri alla toyota det hær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Så meget pen ut å velhodt Men synnes prisen var litt vel mye..Som sakt du for en E36 for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 hva er det alle prater om e36? gutten vil jo ha eg e30! ikke om dere vil anbefale han en e36 fremfor e30. og som de fleste vet, så holder e30 seg godt i pris, om den er i bra stand.. synes ikke prisen er så voldsom dårlig jeg da, ettersom den har så mye nye deler. men spør etter kviteringer.. men prisen er jo prutbar da.. kjør på du så får vi forhåpentligvis en ny glad e30 eiger på bimmers-forumet husk og sjekke rust under teppet bak fører og passasjerstolen, lett og komme til og er ofte et problem på disse bilene. pluss i kanaler og under teppet ved pedalene og samme plass på pass.siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Så meget pen ut å velhodt Men synnes prisen var litt vel mye..Som sakt du for en E36 for den prisen. Han ville ha en BMW e30, ikke Hyndai e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Bilen ser bra ut den, men syntes prisen er litt høy da og synd det ikke er en 2,5l. PS! E30 ruler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå