Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 For tiden skal jeg lakkere litt deler på bilen men er i stuss om jeg skal lakkere alt, eller bare hoveddelen, så trenger litt meninger Bilen ser slik ut i utgangspunktet (har original m-tech front klar til lakk): (Har sorte nyrer nå) Plan 1 (stort sett slik det er nå): -Sorte nyrer -Sorte lister rundt vinduene -Sort originalt gitter i fronten -M-Tech lister og andre lister samme farge som bilen -Diffusor samme farge som bilen -Original leppe under M-Tech front samme farge som bilen -Dørhåndtak samme farge som bilen -Blinklys (rundt glasset) samme farge som bilen -Keskin KT4 Silver Plan 2: -Sorte nyrer -Sorte lister rundt vinduene -Sorte M-Tech lister og andre lister -Sort diffusor -Sort original leppe under M-Tech front -Sorte dørhåndtak -Sorte blinklys (rundt glasset) -Keskin KT4 Black I tillegg har jeg tenkt mørke blinklys og tone rutene litt. Viss noen hadde gidda photoshoppe bilen med sorte detaljene + felger hadde det vert supert! Kom med meninger!
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 hei... jeg er veldig fan av å ha to farger på en bil, så jeg mener plan to... alt kommer til å bli veldig sterilt etterhvert med plan 1, vet om folk som har gjort det, og de er ikke så veldig fornøyde med å ha alt i samme farge... spesielt når bilen er lys... da er det fint med sorte felger slik at felgene ikke "forsvinner" og når lister og sånt er lakket blir det litt mer kontrast... men det er nå min mening... PS: gjerne ta av antenna hehe ser ikke helt bra ut liker ikke antenner... men ellers en meget fin bil
Rabies Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 to to to... mye penere. syns jeg da. men det er sikkert andre som syns noe annet. uansett hva du gjør så er det ALLTID noen som ikke liker det ... =)
Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Begynner å helle mer for plan 2 egentlig, for er enig i det du sier om at det blir sterilt og at det blir litt mer kontrast av det. men samtidig vet jeg ikke om jeg vil ha den plastfargen rundtom bilen. Antenna skal byttes ut med tiden, med en sånn "haifinne" som er på nyere BMW Takk! Edit: Mener dere svarte felger også da?
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 hmmm... hvis alt er i plast er det jo bare å kjøpe bumper care fra autoglym hehe.... da holder det seg svart og fint eller lakk de rosa meg hvite og lyseblå prikker hmmm... skeptisk til haifinna også men det er din bil hehe JA.... svarte felger :-)
Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Antenna er til både telefon og radio, så den må nesten være der. Om ikke den kan legges i bagasjen da, uten at den mister alt signalet?
Superbeetle Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Tror plan 2 blir penest.. Forresten meget fin farge på bilen Felgene i plan 1 var finere da, men de fineste felgene står jo allerede på bilen
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 integrert antenne er flott hehe... hmmm.... vanskelig dette... vet ikke helt hva jeg hadde gjort... ps, sorte felger er finere for da ser du den polerte kanten mye bedre det så ikke ut som om det var så stor forskjell i lakkeringa på de som var sølv...
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 størrelse skal du ha på de forresten? 18"
Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Ser jo nesten ut som det blir valg 2 nå Antenna skal jeg prøve å få sjult på en eller annen måte.. Syns ikke BMW Motorsport felgene er de råeste, og har dessuten fått vinterdekk på de nå Så det blir nye felger til våren. Begge felgene har polert kant, mend et var et dårlig bilde av de sorte, her er et bedre: Vet ikke om det blir 17 eller 18, hadde tenkt 18, men er litt redd for subbing foran ved mye sving pga senk. Og 17 har litt smalere valg bak enn 18. Så det blir enten 17x8 + 17x9 eller 18x8.5 + 18x9.5
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 me like kjør på 18 du hehe... den er jo ikke SÅ lav... blir rått dette bare ikke sving så mye ikke være enn det... hehe hmmm.... kjøp bakrutesenker og klipp antenna og la den ligge under hehe... kanskje ikke så lurt :-/
Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Men bilen er original på bildene der, senka den en del i helga Men frister mer med 18"! Har mye klart, må bare pusses og lakkes. Du kan se planene mine her: http://www.bilforumet.no/3-serien/17193 ... coupe.html
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 å ja okey... kjør på 18 allikavel du hehe... blir bra dette her altså
Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Håper det Må bestille litt hos koed også snart da!
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 hehe hva skal du kjøpe på koed? *nysgjerrig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå