///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 btw skal du kjøpe AE, og hvis du liker mine, så kan du kjøpe de på www.xenonkungen.se CCFL med gass... veldig enkle å montere og koster 700 svenske pluss 75 i frakt... det er jo nesten gratis!! (pluss du kan spørre meg åssen det gjøres) CZT.no skal ha 1500 for de samme og 200 i frakt... edit: "de lyser like godt på dagen som natta" kan (nesten) kjøre uten lys på natta og allikavel se med kun ringene...
Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 -Angel Eyes -Sideblinklys -Frontblinklys -M-Tech pedalsett -BMW stoffmatter -Diverse pærer Dessuten har jeg som sagt mye liggende klart hjemme: - AC Schnitzer spoiler - AC Schnitzer bakrutesenker - M3 diffusor - M3 lister - M Tech frontspoiler (original) - Gitter - Cupspoiler - Tåkelykt, V+H - Handskeromslykt, oppladbar Må bare få lakk på d
Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Er ikke så glad i CCFL, syns de lyser for sterkt. Vil ha et mer diskret lys og ikke lyse opp veien med ringene Enighetene lenge leve
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 not bad men btw har hørt mye ikke bra om AE derfra... men nå er jeg veldig fan av mine egne da hehe...
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 hehe... oki... men disse kan du heldigvis se på dagen... masse dritt der ute som ikke er synlig på dagen og nesten ikke på natta
Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Mhm, men har snakket med en som har de lyktene jeg skal kjøpe, og han sa de var helt greie. Det er et hull i de som kan lukkes og åpnes, og viss det er åpent kan det komme fukt inn og dermed dugg.. Merker om de er dårlig eller ikke
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 hehe... det er det dekslene bak lyktene er til har ikke hatt dogg i mine etter jeg fikk ringene, men jeg limte det godt igjen da... hehe... men uansett... du får si ifra når prosjektet begynner å komme i gang da lykke til så lenge og pass på bilen!!
Frode D Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Det skal jeg, tror jeg lager til en tråd her på bimmers også med tiden Takk takk..
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 forresten, bimmers treff i sørlandsparken i krsand lørdag 10 klokka 15, hvis du har lite å gjøre får du jo ta deg en tur hehe...
Frode D Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Kan desverre ikke den dagen :/ Edit: Flere meninger mottas med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå