bmwrasaren Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Det skal bli herlig med snø! Gleder meg sinnsykt mye! Ut å sladde og stå på slalom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 da var stålfelgene på e34 montert, så ikke så halvgale ut med hjulkapselen. Desverre datt 3 av disse av igjen i løpet av noen mil så nå ser det helt forjævlig ut. Elendig passform på originale bmw kapsler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 eriklepe, det høres ut som de ikke har stått skikkelig på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 for å si det slik, jeg brukte mer tid på å montere kapslene enn selve hjulskiftet. Og det til ingen nytte. Biltema sine har mye bedre passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 uff jævla vinter,opp å se etter snø alle dager kl 0430.opp for å brøyte i tide og utide! man blir jo litt gal etter noen mnd! å så disse jævla bilene som parkerer overalt der det ikke lov,biler som ligger strødd i alle grøfter(og bmw eiere er ikke bedre enn andre folk) jaja bra jeg bare har vakt fra november til påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 da var stålfelgene på e34 montert, så ikke så halvgale ut med hjulkapselen. Desverre datt 3 av disse av igjen i løpet av noen mil så nå ser det helt forjævlig ut. Elendig passform på originale bmw kapsler. Rart... Mine har vært på i de tre siste vinterene, og de er lett å ta av og på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 for å si det slik, jeg brukte mer tid på å montere kapslene enn selve hjulskiftet. Og det til ingen nytte. Biltema sine har mye bedre passform. Monterte hjulkapsler fra Bimtema for min farfar en gang og der knakk 3 av de under montering og 2 var vekk etter en uke. - Kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Leste tittelen på posten: Tenkte, "neeei, sier du?" http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=64767 hehehhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå