McMaRT Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Feit bil, og bra bygg, men e36 fan som jeg er må jeg si jeg likte Wide sin bedre. Men for all del. Dette var et tøft prosjekt. Blei et knall resultat. Utrolig at det er noen som liker E36 bedre enn E46.. må si at jeg synes nesten E30 har mer klasse over seg enn E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Noen liker morra, andre liker dattera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Noen liker morra, andre liker dattera.. så e30 vil da være bestemorra he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 må nok si att jeg også mener e46 har mye penere linjer enn hva e36 har.. Men begge har muligheten til å bli pen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Hur går det med denne bilen då? Visst eg får sei ka eg meina syns eg at bilen fortjerner ei ny lakkering, kvitt og svart e jo totalt oppbrukt for lenge sia. Leppa og skjørta blir også litt overkill etter min smak, men som gaasen her sa, e d ei smal sak og fixe. Ellers så har Automote gjort mange fine biler siste åra og gitt mye god insirasjon til mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Hur går det med denne bilen då?Visst eg får sei ka eg meina syns eg at bilen fortjerner ei ny lakkering, kvitt og svart e jo totalt oppbrukt for lenge sia. Leppa og skjørta blir også litt overkill etter min smak, men som gaasen her sa, e d ei smal sak og fixe. Ellers så har Automote gjort mange fine biler siste åra og gitt mye god insirasjon til mange Så egentlig ville du hatt en annen bil du Det med sort/hvitt komboen, så syntes iallefall jeg at det kommer an på hvilken bil det er.. Er jo et fåtall som har slikt på e46, mens f.eks at annenhver nye e92 er hvit blir litt kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Denne likte jeg meget godt,utenom akkurat den overgangen til panser å grill Den andre her ble for mye rart på,men så ut som to meget bra utført jobb,det skal dere begge ha en applaus for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Hur går det med denne bilen då?Visst eg får sei ka eg meina syns eg at bilen fortjerner ei ny lakkering, kvitt og svart e jo totalt oppbrukt for lenge sia. Leppa og skjørta blir også litt overkill etter min smak, men som gaasen her sa, e d ei smal sak og fixe. Ellers så har Automote gjort mange fine biler siste åra og gitt mye god insirasjon til mange Så egentlig ville du hatt en annen bil du Det med sort/hvitt komboen, så syntes iallefall jeg at det kommer an på hvilken bil det er.. Er jo et fåtall som har slikt på e46, mens f.eks at annenhver nye e92 er hvit blir litt kjedelig.. Nåh....kunne godt ha bytta den i skodaen min altså hehe D e ein god ting at ikkje alle har akkurat syn på ting, blir litt variasjon då. Smaken e som baken (delt i to) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Stemmer det at bilen nå er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Hmm, så den nå til salgs i går, men kanskje den er solgt da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1794673 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 men hadde håpet at når automote skal bygge ny bil, at dem ikke bruker samme two tone deling som på en annen norsk hvit bredda bmw coupe...litt mer orginal må det kunne gå an og bli..... Tviler MEGET og jeg UNDERSTREKER MEGET att sivert har tatt den ideen fra deg.. Uansett så er det ikke mye som ikke er prøvd med tanke på lakkering.. Noen må jo bli litt lik.. Syns ikke bilene stiller i samme ligaen.. Tror ikke paraleller blir dratt.. Og hvis du mener det er "copycat" så er jo ikke automote akkurat ukjent for sin bruk av schmidthjul da.. De hjula du har ble brukt på en bil forrige sommer.. Så kan vel være litt begge veier. Snakka nettopp med sivert om det også og det er faktisk en skikkelig stor tilfeldighet.. Tro det eller ei.. Personlig ville jeg att han skulle beholde dørstolpene hvit.. Tror det hadde blitt enda bedre, blir rått uansett.. Du har en meget pen bil forresten.. Kunne bare tenkt meg mer kontakt på skjerm/felg.. Men det blir umulig når en har 18" på de skjermene.. Hadde vært driiit fett å sett di to bilene ved siden av hverandre =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå