Hansh Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Så smale som parkeringsplassene rundt om lages nå er kanskje slike dører veien å gå for å slippe å kravle ut takluken?? -Ihvertfall når bilen breddes såpass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 bil nummer to som er postet her, er det m3? Det skal være m3 det ja. Hvertfall skriver eier det.. Fant ikke bilde av motorrom.. Har csl bakluke i carbon og den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Syns lambo er veldig inn enda jeg.. Ser bra ut spør du meg.. Uansett merkes ikke dette med lukkede dører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Bilen skal på utstilling til neste helg.. Så det blir en travel helg.. Tror faktisk den blir sprøyta i kveld.. Så montering for harde livet starter i morgen tenker jeg. Skal å hjelpe til på mandag, så jeg tipper jeg har noen "nesten ferdig" bilder da.. Personlig tror jeg dette blir den feteste bilen som automote har bygget.. Har ekstremt store forventninger til denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Liker planene jeg har gitt Automote en del kritikk før, men skal gi dere ros nå og si at jeg tror denne bilen blir kjemperå Gleder meg til å se bilder av bilen mer ferdig Lykke til med arbeidet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Gleder meg til å se denne jeg og! Blir vel 305 på 20" bak elns om jeg kjenner Automote rett... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Denne kommer til å bli syyykt fet! Hvit e46 er noe av det peneste, vertfall en m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Bilen er nå under full montering.. Her kommer noen rykende ferske bilder.. Som dere ser er skjermene veldig like de orginale.. Er faktisk max valsa og karosseribreddet i tillegg, men syns sivert har klart å beholde den "orhinale" looken på skjermene.. Har ikke den typiske valsalooken.. Må jo falle i smak hos dere orginalgutta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 dette blir sykt gromt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Tatt hjula fra e36'en? CSL-bakluke hadde blitt griserått på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 kjempe stili:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 feit bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 oioioi. se her ja... dette blir über grymt!! er det luft eller coilovers.. leste det sto justerbar senk..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå