awt Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Ønsker å kjøpe en BMW E46 Coupè. Sjekker finn.no og autodb daglig, så jeg har et lite håp om at noen kanskje her (eller noen som folk her kjenner) vurderer å kvitte seg med sin. Dessverre er jeg ikke lotto-millionær, så jeg leter etter bil i prisklassen under 200.000,-. Andre "krav" jeg har: (Alt kan selvfølgelig vurderes.) - kilometerstand under 120.000 - sportsratt med multifunksjon - sportsseter - elektrisk klimaanlegg (knapper, ikke runde hjul) Har mest lyst på en sekser, men siden jeg vet at biler med mine krav ikke vokser på trær vurderer jeg alt. Av annet ekstrautstyr er jeg ikke så nøye, men jo mer, jo bedre. Har kanskje litt mange "krav" i henhold til pris og slikt, men man kan jo alltids håpe.
325-Lfc Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Du finner nok en bilen du vil ha til denne prisen ja. Et tips fra meg er å ikke være så nøye på km stand. Hadde selv en 320ci e46 coupe som var gått 165000 km når jeg solgte den, ingen feil eller mangler på den, og understellet var tight og fint Gå minst for en 320, for all del ikke går for en 318 bare pga km stand og pris. Da burde man heller se bort fra km stand og gå for en rekkesekser.
morteym Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Hvis du har veldig tight budsjett for å oppnå den bilen du vil ha, så bit i det sure eplet og spar litt til. Det er jo vinter nå likevel Du må ha skinn! Klimaautomatic tror jeg alle har? Ikke heng deg blindt opp i km-stand og se på hva som er slitt/byttet istedet. Km-stand sier ingenting om bilens tilstand, det gir bare en indikasjon og sier noe om hvordan man kan forvente at bilen bør være. Jeg ville prøvd både 318, 320 og 323 før jeg kjøpte en 320. Spriket mellom 320 og 323 er veldig stort, mens det er mye mindre mellom 320 og 318 (mens 323 er mer lik 328).
awt Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Tyskland e rette plass å leita Har ikke sjekket så mye opp i import, men har fått inntrykk av at avgiftene er såpass høye at det ikke er så altfor mye å spare på å gjøre dette. Eneste fordel må være at utvalget er en god del større. Du finner nok en bilen du vil ha til denne prisen ja. Et tips fra meg er å ikke være så nøye på km stand. Hadde selv en 320ci e46 coupe som var gått 165000 km når jeg solgte den, ingen feil eller mangler på den, og understellet var tight og fint Gå minst for en 320, for all del ikke går for en 318 bare pga km stand og pris. Da burde man heller se bort fra km stand og gå for en rekkesekser. Jeg tror nok at en bil som er kjørt mye kan være like fin som en som er kjørt lite, men jeg liker at tallet der er minst mulig. Alt vurderes selvfølgelig.Hvis du har veldig tight budsjett for å oppnå den bilen du vil ha, så bit i det sure eplet og spar litt til. Det er jo vinter nå likevel Du må ha skinn! Klimaautomatic tror jeg alle har? Ikke heng deg blindt opp i km-stand og se på hva som er slitt/byttet istedet. Km-stand sier ingenting om bilens tilstand, det gir bare en indikasjon og sier noe om hvordan man kan forvente at bilen bør være. Jeg ville prøvd både 318, 320 og 323 før jeg kjøpte en 320. Spriket mellom 320 og 323 er veldig stort, mens det er mye mindre mellom 320 og 318 (mens 323 er mer lik 328). Mnja, har solgt bilen jeg hadde, så vil ikke vente altfor lenge heller, men kommer det ingenting av interesse er vel jeg egentlig nødt for det. Nei, mange som har "hjul" til å stille temperatur med, jeg vil ha knapper. Har vært og sett på en 323, og ble ganske forelsket i denne. Dessverre ble den solgt til en annet, men merket at dette var noe litt sprekere ja. Synd at disse ikke vokser på trær, det er ikke så mange av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå