Aroid Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 har volvo noen gang hatt noen V70 med V6? aldri hørt om eller sett. eneste jeg har sett er r4,r5,r6 og ingen v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 2,4d/td og 2.5tdi er vell heller ikke noe Audi motor heller trur jeg. Meir som en WV motor som er i Caraveller/Transporter. og dem er r4 og ingen v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 vw arver motorene til til audi etter noen år.. 2,5 tdi er audi motorer. som i rak5'r og v6, sekseren med barnesjukdommer som stammer fra dårlig herding av kammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Er rekke5'en i V70 en VW/Audi motor? Det var nytt for meg. Trodde det var en ren volvo-motor jeg:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Er rekke5'en i V70 en VW/Audi motor? Det var nytt for meg. Trodde det var en ren volvo-motor jeg:S Dieselmotorene helt til de ble hetende D5, er ifra VAG. Etter det er dieselene Volvo motorer. Allle bensinmotorene er Volvos egne. Nå bruker Ford dem da også, for å få fart på de sportsligere Focus og Mondeo typene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 http://www.bilforumet.no/prosjektforum/ ... 50-s2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Beklager at jeg dro inn '01 Audi-motoren, antok det var den som satt i Volvoen også siden det ble sagt at det var en Audi-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Volvo V70 D5 er en volvo motor. og den er faktisk veldi bra motor. dreg veldi godt. har faktisk hørt veldi lite feil på dem egentlig.men derimot V70 2.5tdi er bare hiv på døra. er ingenting å ha. er ikke helt enig med deg. faktisk masse feil på nye volvo motorene også. grunnen til at jeg lagde denne tråden var for å få syns punkter på audi 2.5tdi motoren med 5ern ikke 2.4d og 2.5d som var fra 2002 og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 noen flere synspunkter? helst angående driftsikkerheta til bilen og motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå