Glenno Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Håper folket som var med følger denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=66195&highlight= Slik at de som har film og foto kan sende dette til JanE24 for redigering. Så Azeton, Chris_325iM, mikke1981,SteffenM2,Wicky124 som jeg vet hadde litt film eller foto har dere avtalt med JanE24 ennå? Om flere har, gjelder dette dere også. Tror at neste treff blir enda bedre da masse erfaring ble gjort rundt denne dagen
smez Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 jeg skal diskutere litt ang neste treff men blir vel ikke så lenge til.. skal se neste gang jeg har fri fra jobben
Saltkjelen Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Dette må jeg si så ut som et svært morsomt og trivelig arrangement.. Synd jeg ikke har fått bilen, skulle mer enn gjerne tatt meg en tur om den hadde vært på plass.. Blir spennende å følge med på neste treff og se da.. All ære til de som i det hele tatt tar seg tid og bryderi for å arrangere slike sammenkomster!
wicky124 Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 jeg er med iallefall neste gang også...skal iallefall prøve å komme tidsnok....med margin på maks en time...
Azeton Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Ja, skal prøve å få gitt det til jan jeg:) Fikk til og med en liten brann. Flere ting som burde gå mykere neste gang.
Glenno Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Nok en gang smez takk for at du dro dette igang Vet at du og Muska gjorde en del planlegging for at dette skulle bli så godt gjennomført. Synd det Magnus BMW at du ikke fikk stilt med egen bil etter masse iherdig jobben før treffet, men du fikk jo lånt Chris_325iM sin der ute da. Mikke1986 fine de 2 360graderne du gjorde der. spaceout så kontrollert der ute, begynte lure på om du kjørte pigg? 325icab_88 vel fortjent 1 plass. Imponerende til å være så ung. Azeton veldig hyggelig bli kjent med deg. Takk for at datteren min fikk sitte på med deg. Wicky124 fortjent fiasko pris for sent oppmøte. Takke deg også da for at datteren min fikk sitte på den siste kjøringen. SteffenM2 takk for filmingen. Neste gang skal du stå for denne. Å ja bål må vi prøve få til neste gang. Ellers tror jeg de første framøte ble med på filmen inklusive Wicky124 selv om det ble litt mørkt. Du fra drm i den svarte E30 touring er jeg usikker på om ble med. Ikke studert alt.
Azeton Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Ja, Enig med Glenno der, God innsats av Smez og Muska! Takker smez for at han orket å lage camå bål Takker mikke for en helt utrolig snøfylt tur! Hyggelig mann du glenn! får vel takke deg for at datteren din er så pen da? Var morro treff med mange forskjellige mennesker! Håper på litt mer kjøring jeg da neste gang.. ikke greit uten radiator vifte.. Så filmet heller mer enn gjerne..!
325icab_88 Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Stor takk til Smez og Muska igjen Kunne vel ikke bli mer vellykket Ble utrolig overraska over 1. plassen:) Startet med en 3`er, så en 9`er som kvalifiserte meg mot Glenno Hadde du bare ikke snurra Takk igjen for et utrolig bra opplegg. PS: Neste gang må også noen andre hjelpe til med brussalget!
Steffan C Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Ser og høres ut som dette var et kjempe treff. Var desverre forhindret for å være med pga. tiden vi er inn i nå . Men håper, og skal planlegge godt for å få med meg neste treff .
Mikke1981 Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Jeg prøvde værtfall å ordne til litt med sjokolade kaker,brus.. Veit ikke om det er noen ønsker fra dere om videre jeg skal forsette med dette? Ellers fikk jeg tatt noen bilder å fikk et kjempe flott BMW flagg i loddtrekkningen Flagget skal jeg ta med neste gang så alle kan se det Ellers takk for et hyggelig treff.
smez Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Ja, Enig med Glenno der, God innsats av Smez og Muska! Takker smez for at han orket å lage camå bål Takker mikke for en helt utrolig snøfylt tur! Hyggelig mann du glenn! får vel takke deg for at datteren din er så pen da? Var morro treff med mange forskjellige mennesker! Håper på litt mer kjøring jeg da neste gang.. ikke greit uten radiator vifte.. Så filmet heller mer enn gjerne..! hehe bare hyggelig.. du så så kald ut så tenkte jeg skule få varma deg litt
smez Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 takk til alle posetive tilbakemeldinger.. det gjør at jeg bare får mere lyst til å dra i gang flere.. og jeg er ganske sikker på at mutter er enig
wicky124 Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Wicky124 fortjent fiasko pris for sent oppmøte. Takke deg også da for at datteren min fikk sitte på den siste kjøringen. for all del..satt på med deg jo så måtte tilbakebetale:) og husk..dattern din ville ikke ha en gammal bil som pappa hadde men en nyere og finere en slik jeg hadde..hahahah...bare litt merkelig at din er 3-4år nyere enn min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå