indola1234 Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Ja. ABS plast. mye bedre enn glassfiber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Ja. ABS plast. mye bedre enn glassfiber. Gjelder dette alle delene de lager? tenkte mest på M5 fanger til E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 neida.. lager mye glassfiber å.. bredding osv.. men er vel bare plast på fangere så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 vet ikke så mye om delene til e39 men til e36 er det stort sett plast. unntatt breddinga til infinity2 da. da er skjermene av glassfiber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Da spør jeg videre... Hva med originale BMW deler (les:fangere osv)? Og hva med kopi-deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Da spør jeg videre... Hva med originale BMW deler (les:fangere osv)? Og hva med kopi-deler? Orginale Bmw deler er Plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 kopi delene er vel begge deler.. kvaliteten/passform osv er jo og ymse på kopi deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå