øystein andre Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 hmmmm.. kanskje like greit la vere
knut_olestad Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Bruk pengan på noe annet gøy M5 skinn foreksempel
øystein andre Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 fant disse baklyktene til bilen min her en dag, vil disse passe bedre enn bare hvite blink?
øystein andre Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 men vist jeg bytter til disse så må jeg bytte resten av lyktene å kanskje eller tar det seg bra ut uansett?
knut_olestad Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Syns den e fin med hvite jeg Men smaken er jo som baken Har forresten en cd med photoshop til deg om du har tid å stikke innom her på jobben
larserso Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Ser fin ut, men har du ikke noen bilder der hele bilen er med og litt finere omgivelser da?
øystein andre Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 har ikke bilder nå nei, å vinterfelgene er så flau hehe har du cden hjemme i helga knut?
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 eh.. cd`n lå i bilen da du taua meg, glemte helt av den..
øystein andre Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 bilen er nå kræsja men er på tur sammen igjenn til mitt forsvar så var jeg ikke kjørbar da dette skjedde, trodde jeg skulle begynde grine
øystein andre Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 nei de ser ikkje slik ut, men de va no dele for nesten 9 tusen rart ka som gjemme se etter en slik liten dult trist uansett da, bilen e jo nesten ungen min
bmw520 Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 nei de ser ikkje slik ut, men de va no dele for nesten 9 tusen rart ka som gjemme se etter en slik liten dult trist uansett da, bilen e jo nesten ungen min ajajaja, så surt da, trenger du deler? hehehehekan du si fornavnet ditt, kjenner opp til fler på nes, lurer på om jeg kjenner deg? hehehehe
øystein andre Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 øystein ja har profil her du å ja mykjy grett lessa på her nai, i har snart alle delan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå