øystein andre Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 hmmmm.. kanskje like greit la vere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Bruk pengan på noe annet gøy M5 skinn foreksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 fant disse baklyktene til bilen min her en dag, vil disse passe bedre enn bare hvite blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Filur Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 men vist jeg bytter til disse så må jeg bytte resten av lyktene å kanskje eller tar det seg bra ut uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Syns den e fin med hvite jeg Men smaken er jo som baken Har forresten en cd med photoshop til deg om du har tid å stikke innom her på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Ser fin ut, men har du ikke noen bilder der hele bilen er med og litt finere omgivelser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 har ikke bilder nå nei, å vinterfelgene er så flau hehe har du cden hjemme i helga knut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 eh.. cd`n lå i bilen da du taua meg, glemte helt av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 bilen er nå kræsja men er på tur sammen igjenn til mitt forsvar så var jeg ikke kjørbar da dette skjedde, trodde jeg skulle begynde grine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 var jo ikke ille skade da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 nei de ser ikkje slik ut, men de va no dele for nesten 9 tusen rart ka som gjemme se etter en slik liten dult trist uansett da, bilen e jo nesten ungen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 nei de ser ikkje slik ut, men de va no dele for nesten 9 tusen rart ka som gjemme se etter en slik liten dult trist uansett da, bilen e jo nesten ungen min ajajaja, så surt da, trenger du deler? hehehehekan du si fornavnet ditt, kjenner opp til fler på nes, lurer på om jeg kjenner deg? hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Øystein heter`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 øystein ja har profil her du å ja mykjy grett lessa på her nai, i har snart alle delan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå