Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir den ikke lav nok, så får du kappe ut innerskjermene og sveise noen nye, og få valsa noe alvorlig! :lol:

Hehe :D da er det snakk om serriøs bygging :P Neida, bilen den ble greit nok lav den, bare så synd att kong vinter kommer snart, å da må den skrues opp igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERLI :D:D nå har jeg å en kompis pluss ett par til fått oss ett verksted, vi leier det riktig nok, men det er jo ett verksted da :) 12*12 meter med traverskran, eksosavsug, varme på 18 grader døgnet rundt, kaffebu, trykkluftuttak på div plasser i lokalet, STOR uteplass, el porter, vaskeplass, inngjerda område :) Flytta opp litt verktøy å greier i dag, skal opp å få litt på plass i morgen tenkte jeg, samt få tatt litt bilder av lokale å bilen :) er en del treig med bildene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil :) hvilket sett er det ? hvordan er det å kjøre med stivft å godt ? hvor kjøpte du det ? kunne tenk meg coilovers :)

Takker :D joda, jeg syns bilen ble som ny å kjøre, men nå bytta jeg bærearmer, kasterstag, å stabblinker for noen måneder siden med polyforinger :) så er vel godt som nytt alt i forstillinga, å bakstillinga :) kunne tenkt meg att det var en anelse stivere bak, men er helt greit egentli :) kjøpt på www.autobb.no hos en ellingsen, trur han er inne på forumet en plass også :) Løp å kjøp sier jeg, det er verdt pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...