SteffenM2 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Blir den ikke lav nok, så får du kappe ut innerskjermene og sveise noen nye, og få valsa noe alvorlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Blir den ikke lav nok, så får du kappe ut innerskjermene og sveise noen nye, og få valsa noe alvorlig! Hehe da er det snakk om serriøs bygging Neida, bilen den ble greit nok lav den, bare så synd att kong vinter kommer snart, å da må den skrues opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ble veldig bra! Lysta på coilovers ble ikke mindre.. Er det så lavt som mulig bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ble veldig bra! Lysta på coilovers ble ikke mindre.. Er det så lavt som mulig bak? nei, det er igjen en ca 3 centi mer å skru på bak å ca 1 centi framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 fått på vintersko igjen på bilen, den ser mongo ut med vintersko syns jeg 17 toms bbs felger.. dere skal få bilde utpå dagen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 HERLI :D nå har jeg å en kompis pluss ett par til fått oss ett verksted, vi leier det riktig nok, men det er jo ett verksted da 12*12 meter med traverskran, eksosavsug, varme på 18 grader døgnet rundt, kaffebu, trykkluftuttak på div plasser i lokalet, STOR uteplass, el porter, vaskeplass, inngjerda område Flytta opp litt verktøy å greier i dag, skal opp å få litt på plass i morgen tenkte jeg, samt få tatt litt bilder av lokale å bilen er en del treig med bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Har vert en tur oppi verkstedet å her er noen bilder Vi beggynder ute Der borte har vi grillplass Her begynder vi på verkstedet Inne i hallen Eksosavsug og traverskran ganger 2, en el å en manuell Div arbeisbenker Min bil med vintersko Kaffebua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Er gira jeg Bilen bak er forresten en nydelig M5 for de som måtte lure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Er gira jeg Bare å kontakte Marius eller Tor erik det Er verd hver krone vi betaler for det syns jeg dessuten så holder det 18 grader der konstant, å det er ikke mye kalt til verksted å være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 18 grader? Tar med senga og flytter inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 ja, riktig 18 ja blir deili å dra dit å skru litt i vinter, snøstorm ute å godt å varmt med kaffe der inne føler jeg har skrudd nok bil i minusgrader ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jo takk, tør ikke tenke på alle timene vi har ligget under, over og inni biler å skrudd i minusgrader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 flott bil hvilket sett er det ? hvordan er det å kjøre med stivft å godt ? hvor kjøpte du det ? kunne tenk meg coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 flott bil hvilket sett er det ? hvordan er det å kjøre med stivft å godt ? hvor kjøpte du det ? kunne tenk meg coilovers Takker joda, jeg syns bilen ble som ny å kjøre, men nå bytta jeg bærearmer, kasterstag, å stabblinker for noen måneder siden med polyforinger så er vel godt som nytt alt i forstillinga, å bakstillinga kunne tenkt meg att det var en anelse stivere bak, men er helt greit egentli kjøpt på www.autobb.no hos en ellingsen, trur han er inne på forumet en plass også Løp å kjøp sier jeg, det er verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 mye måtte du ut me ? så det er ikke så stivt bak ? det jeg sliter me i dag framme er den stiv som fan men krenger litt bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå