knut_olestad Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Fikk ikke lagt ut bilda du sendte meg, de ble rett og slett for små. Kjipt at du måtte ut å kjøre i dag da, men du kommer nok sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Da har liksom muligheten for å vere i verkenstaden på en par daga ikkje vert der var der ett par timer i går å fikk skjert ut rusten I dag ser det ut som jeg skal få noen timer til gode så jeg skal reise opp å få tilpassa noe stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Da var det gjort unda litt arbeid igjen da Men det vises att jeg ikke er noe flink sveiser Ellers så er det litt bilder som vitner til galskapen Ferdig demontert Pussa tecktyl Kappa ut det aktuelle stålet Punkta fast nytt stål Sveisa å pussa dette blir ikke fint, men det er i allefall ikke rust der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Ser ikke verst ut det der :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 hmmm.. gjekk tom for gass i dag, så ble ikke gjort noe mye i dag, anna enn å tilpasse kanalbiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Par timer i dag også, selv om jeg ikke har fått gassen enda bytta klosser å pussa rein calipperene framme Blei så fint så, lurer på å pusse rein calippene bak også Noen som har forslag til hva jeg kan smøre på calippene så dem ikke ruster så fort igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Kobberpasta feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Et tynt lag kobberpasta gjør susen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Kobberpasta ja Hva med sort hammerite lakk da? :S Skjønte forresten fort hvorfor bremsene hang på noen ganger, var ikke akuratt slik att den glide delen gjekk av seg selv før jeg fikk pussa reint lurer seriøst på å damontere bak også nå Men der skulle jeg ha hatt nye fjører på brekkband å nye skiver i samme slengen, lurer bare på å vente til jeg har de nye delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Har det med å henge seg opp de gliderne, mine så jo fxxn ikke ut! Ble en ny bil omtrent når de ble bytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Har det med å henge seg opp de gliderne, mine så jo fxxn ikke ut!Ble en ny bil omtrent når de ble bytta trikset er jo å sjekke bremsene hver gang man bytter sommer- og vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ja, en skulle jo selvsagt ha godt over bremsene slik sett høst å vår, men det blir liksom aldri gjort Nå er det null hull glemte selvsagt kameraet i dag :S Men i allefall, som sagt NuLL HuLL Fikk til og med tid til å smær tecktyl i gulvet å montere innteriøret i den i dag Har igjen å få på glye utvendigt Da skal detta vere greit, har sett litt under bilen slik ellers å det ser bra ut, skal pusse noe småtteri på andre kanalen så er det nok bra for maaange år framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 skal pusse noe småtteri på andre kanalen så er det nok bra for maaange år framover Nok et eksempel på at man kan ha bilen i mange år bare den blir godt passet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 skal pusse noe småtteri på andre kanalen så er det nok bra for maaange år framover Nok et eksempel på at man kan ha bilen i mange år bare den blir godt passet på. ja, jeg håper jeg ikke løy nå for jeg har aldri hatt bilene mine stort lengere enn ett år, hovedsakli pga rust generelt dårlige biler da kan en si, først nå jeg har lagt penger å tid i selve bilen bortsett fra anlegg liksom Jeg var jo på tur å selge denne her for noen månder siden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Du kan vel ikke selge nå? Men selv om du gjør det, kan noen andre ha bilen din i mange år - så lenge de fortsetter å ta godt vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå