Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det gjort unda litt arbeid igjen da :) Men det vises att jeg ikke er noe flink sveiser :oops: Ellers så er det litt bilder som vitner til galskapen :P

Ferdig demontert

s2amc7erbe9lumn060zm.jpg

Pussa tecktyl

h2scdwxm08vn016mvfx2.jpg

Kappa ut det aktuelle stålet

8wdycurqj398ch0jeptz.jpg

zu42bdjei1f191wa3r6t.jpg

Punkta fast nytt stål

qro2hworc7l8o9bla0ki.jpg

Sveisa å pussa

m7kme33atjbmgcemz2fn.jpg

dette blir ikke fint, men det er i allefall ikke rust der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par timer i dag også, selv om jeg ikke har fått gassen enda :) bytta klosser å pussa rein calipperene framme :) Blei så fint så, lurer på å pusse rein calippene bak også :) Noen som har forslag til hva jeg kan smøre på calippene så dem ikke ruster så fort igjen? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobberpasta ja :) Hva med sort hammerite lakk da? :S

Skjønte forresten fort hvorfor bremsene hang på noen ganger, var ikke akuratt slik att den glide delen gjekk av seg selv før jeg fikk pussa reint :P lurer seriøst på å damontere bak også nå ;) Men der skulle jeg ha hatt nye fjører på brekkband å nye skiver i samme slengen, lurer bare på å vente til jeg har de nye delene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en skulle jo selvsagt ha godt over bremsene slik sett høst å vår, men det blir liksom aldri gjort :)

Nå er det null hull ;) glemte selvsagt kameraet i dag :S Men i allefall, som sagt NuLL HuLL :D Fikk til og med tid til å smær tecktyl i gulvet å montere innteriøret i den i dag :) Har igjen å få på glye utvendigt :) Da skal detta vere greit, har sett litt under bilen slik ellers å det ser bra ut, skal pusse noe småtteri på andre kanalen så er det nok bra for maaange år framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal pusse noe småtteri på andre kanalen så er det nok bra for maaange år framover :)

Nok et eksempel på at man kan ha bilen i mange år bare den blir godt passet på.:)

ja, jeg håper jeg ikke løy nå ;) for jeg har aldri hatt bilene mine stort lengere enn ett år, hovedsakli pga rust :( generelt dårlige biler da kan en si, først nå jeg har lagt penger å tid i selve bilen bortsett fra anlegg liksom :) Jeg var jo på tur å selge denne her for noen månder siden også :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...