øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Du får hive en klappstol i bagasjen haha... eller prøve på å si at du bare har tjukke venner, så den 5 får ikke plass uansett Der har vi svaret men jeg syns de der biltilsynsfolka kan være ganske så urimelige til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 merkelig... her stoppet de meg alltid i den grønne sedanen jeg hadde før... ikke noe spseilt bortsett fra litt m-tech og litt mørke ruter, og ei litt bråkete potte... men når jeg kommer i en mørk, sort, lav coupe, med hvite felger, sota ruter, vinge og xenon overalt, så blir jeg ikke stoppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hmmm.. skulle tro det var mer interesant å stoppe noe som brummer, samt att en ikke ser hvem som kjører sikkert men kan vel kanskje bare vere glad til Jeg har blitt stoppa av biltilsynet 2 ganger i mitt liv, første gangen var i første bilen min en corolla, med 2 toms rakrør, ørtiførti lag med sotfilm på alle ruter utenom frontruta, for mye lys framme, kappa fjærer der røyk skilta gitt andre gangen for en uke siden, da fikk jeg ei lue av de for att jeg brukte bilbelte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Rundt her blir en jo nesten stoppa om man går tur i BMW-jakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Når dem først har bestemt seg så blir en fort stoppa ja skjønner ikke hvorfor det er slik, så jeg holder meg hjemme så snart jeg får snurten i att dem er ute, ikke for att bilen er i dårli stand, men fordi jeg hater å bli stoppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 hahah... ta bilde av lua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 skal seom jeg finner den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 gave fra biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 hahah ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg er kjempeimponert over att jeg fikk gave å ikke en mangellapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 ja, er kult det hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 lurer på om lønna tikker inn på mandagen jeg, sånn att jeg får begynt å sette inn ``nytt`` interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 står det avbestill trafikkulykken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Da er ulykka herved avbestilt I kveld kjører vi sikkert Gleder meg til å se interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå