Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

snudde leppa opp ned jeg :shock: hmmmm.. synes det ser like bra ut jeg, men er det bare jeg som syns det :roll:

sitter bare å venter på lønningsdag nå ;) da blir det en tur innpå koed igjenn ;) bærearmer, kasterstag, å poly foringer til disse :)

neste stopp blir da m5 stabbstag, og overliggende stabbstag framme :) finnes det overliggende stabbstag til tårna bak på denne bilen??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry meg, men de angel eyes`a dine ser jo helt bak mål latterlig ut. For å spesifisere min frustrasjon, så snakker jeg om hvor dust det ser ut med 4 pærer i hver ring! Ser også E39 med ettermonterte jalla lykter med disse 4 pærene. Hvem lager disse lampene egentlig?

Utenom det, så liker jeg bilen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil :) er den senka 40/40 sa du? min er senka 50/30 gule koni dempere og eg syns min og er for høy framme iforhold til bak. iriterende

Har sånne angel eyes eg og er missfornøyd med utseende på de eg. lyst på svarte de lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånne angel eyes eg og er missfornøyd med utseende på de eg. lyst på svarte de lykter

sjekk koed ;) er ikke ille pris der :)

hmmmm.. jeg håper egentli å få den bein med litt modifisering snart :) ser rart ut med lavere bakende en front, å heve igjenn bak er ikke aktuelt :)

da var det ikke rart jeg ikke fikk noe svar på msn i går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...