øystein andre Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 snudde leppa opp ned jeg hmmmm.. synes det ser like bra ut jeg, men er det bare jeg som syns det sitter bare å venter på lønningsdag nå da blir det en tur innpå koed igjenn bærearmer, kasterstag, å poly foringer til disse neste stopp blir da m5 stabbstag, og overliggende stabbstag framme finnes det overliggende stabbstag til tårna bak på denne bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Sorry meg, men de angel eyes`a dine ser jo helt bak mål latterlig ut. For å spesifisere min frustrasjon, så snakker jeg om hvor dust det ser ut med 4 pærer i hver ring! Ser også E39 med ettermonterte jalla lykter med disse 4 pærene. Hvem lager disse lampene egentlig? Utenom det, så liker jeg bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 skal vere enig med deg der angående ae lyktene vet ikke hvem som lager dem, men er kjøpt på gs bildeler.. men hvor får jeg tak i ``hele`` ringer til e34 ? lyktene blir snart bytta ut med de lykter i stede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 E34 og alle andre bmw'er som har 4 runde lykter skal ikke ha angeleyes Sånn nå har jeg funnet ut av det for deg...! Du skal ha sorte de lykter du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Trenger en tur på koed etter hvert jeg og, får satse på at det går i boks med ny og bedre betalt jobb snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 fin bil er den senka 40/40 sa du? min er senka 50/30 gule koni dempere og eg syns min og er for høy framme iforhold til bak. iriterende Har sånne angel eyes eg og er missfornøyd med utseende på de eg. lyst på svarte de lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Glemte forresten logge meg av msn da jeg dro fra jobb i går. Har ikke nett hjemme akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Har sånne angel eyes eg og er missfornøyd med utseende på de eg. lyst på svarte de lykter sjekk koed er ikke ille pris der hmmmm.. jeg håper egentli å få den bein med litt modifisering snart ser rart ut med lavere bakende en front, å heve igjenn bak er ikke aktuelt da var det ikke rart jeg ikke fikk noe svar på msn i går;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 sota baklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 syns asså da att det ser mørkt ut jeg litt for mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Er ikke for mørkt før man ikke ser lysa Må prøve få hjem delebiln i helga jeg, ikke direkte gira på å taue så langt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 bare send en melding det så skal jeg få slepa den hjem til deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 greide ikke dy meg måtte ha ett merke syns de ble litt tøft jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 hmm.. var noe kjent med det merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 da er m5 bakfanger å ny forstilling bestilt alt med powerflexforinger gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå