Gå til innhold

min 525 24v shadowline :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

fikk deler igjen på torsdag :D

der var det øyelokk, bakrutesenker (carbonlook) , å siste delene til forstillinga :) alt er montert men har ikke fått tatt bilder enda :) nå mangler lakk, skikkeli senkesett, m5 bakfanger (hvis noen har til salgs ta kontakt) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :D beggynder å føles bra å :) er egentli bare småplukk igjen kosmetisk som sotinga bakfanger å slikt, lakk til hele bilen er vel det størtste prosjektet :) Har også gjort om til xenonlys i spredere, da må jeg vel følge opp med xenon i hovedlys også, muligt andre lykter ;) sitter å prøver å planlegge litt anlegg i bilen men blir bare veeeldi dyrt å laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fram i tid ser jeg :P blir snart nye bilder med xenon å rutesenker tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvilke fjærer som sitter sitter på bilen, de er så gamle å falma att det synes ikke :roll: men de er røde å bilen er veldi lav bak syns jeg :P alt for lav i forhold til framme i allefall :?

ja, anlegg er dyrt ja, i allefall vist en skal ha noe som trøkker noe ørevoks ;):P hehe :D ser nå att du har noe på gang i børsa di ronny ;) skal gjøre meg ferdig utvendi nå, da begynder jeg på anlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, anlegg er dyrt ja, i allefall vist en skal ha noe som trøkker noe ørevoks ;):P hehe :D ser nå att du har noe på gang i børsa di ronny ;) skal gjøre meg ferdig utvendi nå, da begynder jeg på anlegget :)

Jepp er litt på gang, har vært d en stund men ting tar tid og koster penger, men har d meste i boks, må bare få ræva i gir :roll:

men så må man gå igjennom bilen til tider også, så d er no påkost på den for tiden å :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det koster :roll: men deven det er gøy også ;) ell ska e si, fryktle arti gut :P
jepp, d bynde nå å bli brukpar lyd inni bile iværtfall ;) jølp på me 8" i kickpanelet serru :lol:

du fe tå en titt på prosjekt tråden min da veit du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...