SiggenK Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 dette hadde jo blitt bra om ikke de jævla bobilturistene hadde ødelagt bildet: Tenkte akkurat det samme! ;p Pen E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Rimelig greit senka eller? Hehe.. Fin bil! Syns ikke den er noe spes lav foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 den er ikke lav heller men den skal bli, bare finansene tilsier att jeg kan kjøpe det jeg vil da skal leppa skrape asfalten om jeg vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 fikk deler igjen på torsdag der var det øyelokk, bakrutesenker (carbonlook) , å siste delene til forstillinga alt er montert men har ikke fått tatt bilder enda nå mangler lakk, skikkeli senkesett, m5 bakfanger (hvis noen har til salgs ta kontakt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 synes bilen var dødsrå jeg ;D elsker litt de 5'erene der, hvertfall når det blir sånn sort og bøst som dette ;D men likte ikke helt de bakerste trekantrutene var mørkere enn resten, og ikke helt eksos-stussen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 - fjernet den rare sotinga på bakdørene Så riktig, så riktig. Ellers, bilen ser fin ut Eneste som er litt kjipt er at det er så mange som kjører rundt med M6 replika nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 har sett det der, de bare fosser på med folk som kjøper men jeg har noen skrudde bbs også, kan nå kjøpe nye ringer til dem også, kan man ikke? sotinga skal jeg gjøre noe med samtidig som bakruta, for den skal bli røyksota også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 jaja Øystein, kommer seg kjærra di også hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 takker beggynder å føles bra å er egentli bare småplukk igjen kosmetisk som sotinga bakfanger å slikt, lakk til hele bilen er vel det størtste prosjektet Har også gjort om til xenonlys i spredere, da må jeg vel følge opp med xenon i hovedlys også, muligt andre lykter sitter å prøver å planlegge litt anlegg i bilen men blir bare veeeldi dyrt å laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fram i tid ser jeg blir snart nye bilder med xenon å rutesenker tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 her prioriterer jeg anlegg for tida, men faen såååå dyrt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Hva slags bakfjærer bruker du? Gangster bil dette. Nå mangler du bare Hella mørke lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 vet ikke hvilke fjærer som sitter sitter på bilen, de er så gamle å falma att det synes ikke men de er røde å bilen er veldi lav bak syns jeg alt for lav i forhold til framme i allefall ja, anlegg er dyrt ja, i allefall vist en skal ha noe som trøkker noe ørevoks hehe ser nå att du har noe på gang i børsa di ronny skal gjøre meg ferdig utvendi nå, da begynder jeg på anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 ja, anlegg er dyrt ja, i allefall vist en skal ha noe som trøkker noe ørevoks hehe ser nå att du har noe på gang i børsa di ronny skal gjøre meg ferdig utvendi nå, da begynder jeg på anlegget Jepp er litt på gang, har vært d en stund men ting tar tid og koster penger, men har d meste i boks, må bare få ræva i gir men så må man gå igjennom bilen til tider også, så d er no påkost på den for tiden å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 ja, det koster men deven det er gøy også ell ska e si, fryktle arti gut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 ja, det koster men deven det er gøy også ell ska e si, fryktle arti gut jepp, d bynde nå å bli brukpar lyd inni bile iværtfall jølp på me 8" i kickpanelet serru du fe tå en titt på prosjekt tråden min da veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå