aloebiz.net Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 574#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 nice mn andre felger hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Bilen er flott den ja=) Spesiell farge også Det eneste jeg stusser litt på e slitasjen på setene, Det ser ut på slitasjen på setene som at bilen kan ha gått en del lengre enn det som står. Dette kan du få sjekket hos de fleste Bmw forhandlere. Ellers er jo bilen bare råfin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 har dem virkelig 530nm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Slitasje på setene ? Tror det må være pixelfeil på skjermen din. Har zoooooooooommmet inn både her og der , men ser absolutt ingen slitasje. Ser helt normalt ut. Skinn som er naturlig strukket pga. helt normal vekt på den som har sitti i setene. Ser IKKE ut som om den er gått mer en det meteret sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 har dem virkelig 530nm? nei det har de ikke... denne er nok chippa men tror ikke den har så høyt dreimoment selv med chip... jeg har gammle 184hk med chip som gir ca 220hk og 470nm... mulig dette er 193hk som får litt mer men så mye som 530nm tviler jeg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Blitzen gjør at skinnseter ser mer slitte ut enn de egentlig er, såfremt de ikke er nyinnsmurt med leather care eller lignende produkter. Meget pen den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Ut ifra websiden til forskjellige tuningfirmaer ser jeg det kan hentes ut mellom 470 og 490 nm på disse motorene, så hvor han har fått de ekstra 40 nm ifra hadde vært moro å vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Spesiell farge på den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Ut ifra websiden til forskjellige tuningfirmaer ser jeg det kan hentes ut mellom 470 og 490 nm på disse motorene, så hvor han har fått de ekstra 40 nm ifra hadde vært moro å vite.. er du helt blåst eller ? klart han har noen M5 klistermerker under bakskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Jeg syns denne fargen er meget pen . Ikke lenge siden denne var til salgs mener jeg. Og fargen ble diskutert her inne da også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Noen som vet hva fargen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Skulle du valgt en sånn bil burde du se etter noen med Navi. Ville jeg gjort da er litt kjedelig innvendig med bare fm radio/cd spiller. Fargen var litt spesiell, men syns det er bare tøft. Kult å ha en farge ikke alle har. Sort å grått er pent men litt brukt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Så ut som en meget flott bil. Minuset må være felgene. For de var ikke noe særlig. Vil gå så langt å si at de var stygge på den bilen, men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå